آتش سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین

آتش سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۹:۳۸ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه در خیابان قزوین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود و پس از آن پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

آتش سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین

وی افزود: آتش نشانان در مدت زمان ۱۴ دقیقه به محل رسیده و مشاهده می کنند که در بارانداز یک گاراژ که وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر داشته است که محوطه جلوی آن با سقف های شیروانی نامقاوم پوشیده شده بوده و بخش دیگری از کارگاه که با سقف های چوبی نامناسب پوشیده شده بود و قدمت چندین ساله داشته است دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: بخش دیگری از کارگاه به وسعت ۶۰۰ متر که چند غرفه و اتاق در کنار یکدیگر بوده است محل نگهداری مقدار زیادی کارتن و کاغذ بوده است که این قسمت کاملاً شعله ور بوده است؛ همچنین در مجاورت این بخش مقداری الکل و مواد شوینده هم نگهداری شده است.

آتش سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین

ملکی بیان کرد: محل دیگری در کنار این بخش مخصوص نگهداری گاز سی ان جی بوده است و آتش در حال گسترش و سرایت بوده است.

وی عنوان کرد: آتش نشانان از طریق بالا بر مشغول خاموش کردن آتش بودند و عملیات را آغاز کردند، خوشبختانه تلفات و مصدومیتی نداشته ایم و شعله زنی اولیه انجام شده است. بخشی از سقف کارگاه تخریب شده است و همگی سوخته است یک دستگاه خودرو هم در این آتش سوزی که جلوی مغازه پارک شده بود کاملاً سوخته است؛ بخش زیادی از کاغذها توسط عملیات آتش نشانان از گزند آتش در امان ماندند و همچنان افراد در حال لکه گیری محل هستند.

آتش سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین

منبع : مهر