آجرهایی که توانستم به پول تبدیلشان کنم

آجرهایی که توانستم به پول تبدیلشان کنم

بعد از شنیدین این جمله که من توانستم آجر را به پول تبدیل کنم افراد متعجب می شوند اما باید بگویم که این موضوع حقیقت دارد و من با سه ماه تلاش در حوزه ی انواع آجر توانستم به پول فراوان برسم. در حال حاضر برای تعداد زیادی نیروی متخصص اشتغال زایی کرده ام . در ادامه با این محصولات پولساز آشنا خواهید شد.

آجر سفالی گرگان

بعد از رنگ که در نحوه تشخیص مرغوب مهمترین گزینه است توجه به ترک بر روی سطح آجر سفالی گرگان نیز در مرحله دوم قرار دارد. در زمان خرید آجرهای سفال باید دقت نمود که هیچ گونه ترک و شیاری در زوایای بیرونی و داخلی آجر سفال دیده نشود. این ترک ها نیز در اثر پخت نامناسب آجر با دمای نامشخص رخ می دهد که باعث می شود در زمان ساخت به خوبی با ملات چسبندگی ایجاد نکند.

نحوه تشخیص آجر سفال مرغوب با توجه به زوایای قائمه در بلوک ها

یکی دیگر از ملاک ها در نحوه تشخیص آجر سفال مرغوب توجه به زاویه هایی این بلوک ها است. بلوک های سفالی نباید بدون هیچ گونه شکستگی در زوایای خود به خریدار عرضه شود. با ایجاد شکستگی و یا لب پریدگی در زاویه های هر بلوک این آجرها غیر قابل مصرف شده و ایجاد هزینه های خرید مجدد می کند.

آجر سفالی سقفی

از دیگر نکاتی که در نحوه تشخیص آجر سفالی سقفی مرغوب بسیار موثر است توجه به ابعاد درست و دقیق هر بلوک است. این بلوک ها در برای استفاده در موارد مختلف باید دارای ابعاد استاندارد و معینی باشند. عدم رعایت ابعاد دقیق در زمان تولید باعث می شود تا دیوارهای ساخته شده با این آجرها از استقامت و دوام مناسب برخوردار نبوده و در برابر عوامل محیطی ناپایدار باشند.

به همین دلیل باید حتما در زمان سفارش محصول ابعاد دقیق آجرها در نظر گرفته شود و با توجه به گنجایش هر خودرو در آن تعداد مشخصی از آجر ها را حمل نمود. عدم توجه به این نکته باعث ایجاد آسیب دیدگی در بلوک ها شده و با ایجاد ترک و شکستگی در زوایای آجرها این آجرها قابلیت استفاده در ساخت را از دست می دهند.

آجر سفالین

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان ساخت سازه ها با آجر سفالین باید حتما در نظر گرفت تعداد مورد نیاز آجرهای سفالی است. به علت این که هر کامیون تعداد مشخصی از آجر با ابعاد مشخص را حمل می نماید و معمولا هزینه این بلوک ها با توجه به تعداد آن ها مشخص می شود. باید ابتدا تعداد مورد نیاز را برآورد نمود. سپس اقدام به خرید آجر سفال با توجه به نحوه تشخیص آجر سفال مرغوب نمود. با رعایت این نکات در صرف هزینه حمل و نقل نیز دچار خسارت نخواهید شد.

نکته دوم به علت این که آجر سفال بیشتر برای نمای بیرونی سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند استفاده از ملات با کیفیت بالا نیز برزیبایی سازه ها تاثیر زیادی دارد. به علت استفاده از ملات های بدون کیفیت در بعضی از سازه ها بعد از ساخت بر روی نمای بیرونی سازه ایجاد شوره می شود که نمای کلی سازه را تحت تاثیر زیادی قرار می دهد. با توجه به هزینه هایی که برای خرید این آجرها می شود استفاده از ملات بی کیفیت باعث ایجاد آسیب و خسارت به سازه ها خواهد شد.