آخرین قیمت دلار و یورو ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آخرین قیمت دلار و یورو ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل با کاهش ۱۰۰۰ تومانی مواجه شد و به ۴۰,۵۰۰ تومان رسید همچنین دلار حواله نیز به قیمت ۳۶,۹۰۰ تومان رسید.

قیمت یورو اسکناس نیز در بازار مبادله به ۴۳,۲۵۷ تومان رسید و قیمت یورو حواله نیز ۳۹,۳۲۵ تومان کشف شد. درهم اسکناس به قیمت ۱۱,۰۵۲ تومان و درهم حواله نیز به قیمت ۱۰,۰۴۷ تومان رسید.

تلاش کانال‌های تلگرامی برای بازگشت قیمت به نواحی بالا

اما با این وجود کانال‌های تلگرامی مجهول الهویه سیگنال‌های بالایی را به مشتریان خود ارائه کرده و خرید دلار در هر ناحیه‌ای را جذاب می‌خوانند و امروز نیز با وجود کاهشی بودن نرخ ارز در بازار تلاش جدی خود را برای افزایش قیمت ارز انجام دادند.

آنها امروز بدون مشاهده هیچ پالس منفی سیاسی، بین المللی و اقتصادی قیمت دلار را که به ناحیه ۴۳ هزار تومان رسیده بود دوباره به قیمت ۴۴ هزار تومان رساندند تا سیگنال دوباره افزایشی به مردم داده شود.

صرافی ملی امروز نرخ ۴۲ هزار تومان را برای دلار ثبت کرد و پیش بینی کارشناسان حاکی از ان است که قیمت دلار به کمتر از ۴۰ هزار تومان نیز خواهد رسید و بر این اساس خرید دلار در نرخ‌های بالای ۴۰ هزار تومان اصلاً جذاب نیست.

کامران سلطانی زاده؛ عضو شورای‌عالی کانون صرافان هم گفت که به مردم توصیه می‌کنیم توجه داشته باشند که کانال‌های تلگرامی به صورت کاذب نرخ‌های دلار را بالا نگه می‌دارند تا از این طریق جلوی ضرر بیشتر دلالان را بگیرند و دلار خود را با نرخ‌های بالا بفروشند. نرخ‌هایی که در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود معمولاً ۱۰۰۰ تا ۲ هزار تومان بالاتر در حال نرخ‌سازی است.