آشنایی با هتل بام سبز رامسر و رزرو هتل آنلاین با بالاترین تخفیف

آشنایی با هتل بام سبز رامسر و رزرو هتل آنلاین با بالاترین تخفیف

شهر رامسر یک از شهرهای سرسبز و خوش آب و هوای شمال کشور است که طرفداران زیادی برای سفر و اقامت دارد. تمام هتل‌های رامسر در فضای سرسبز و محیطی آرام قرار دارند. رزرو هتل رامسر در پیش از سفر به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید به راحتی بهترین هتل رامسر را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. سایت گردشگری رادار۳۶۱ به صورت تخصصی به رزرو هتل رامسر و دیگر شهرهای کشور می‌پردازد و یک منبع کامل و جامع معرفی هتل و رزرو با ارزان‌ترین قیمت است. در ادامه متن با یکی از هتل‌های رامسر بیشتر آشنا خواهید شد.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر با ۴ ستاره یکی از بهترین هتل‌های رامسر از لحاظ موقعیت زیبا و سرسبز در میان جنگل است. تنها راه رسیدن به این هتل تلکابین در ساعت‌های خاص است. چشم‌انداز زیبای جنگل به مهمانان هتل آرامش هدیه می‌دهد. مه صبحگاهی فضای رویایی را در اقامت هتل بام سبز رامسر و گردش در اطراف آن ایجاد می‌کند. هتل دارای ۴ طبقه و ۴۲ واحد اقامتی است که ۴ طبقه منفی هتل دارای ۸ سوئیت VIP هستند. ۳۲ کلبه کوچک و بزرگ در فاصله نزدیک و با طراحی نوستالژی و کلاسیک برای اقامت در این هتل ساخته شده‌اند. این هتل رویایی با ویژگی‌های خاص خود به بهترین هتل رامسر تبدل شده‌است. واحدهای اقامتی هتل که به انواع سوئیت‌های ماه عسل، سوئیت تایتانیک، کوهستانی، لیلیوم، کاملیا، یاس و نرگس تقسیم شده‌اند از طراحی و معماری ویژه و خاصی برخوردار هستند.

خدمات و امکانات هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر با پرسنل باتجربه خود در تلاش است در محیط زیبای هتل بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان خود فراهم نماید و خاطره ماندگاری را برای آنان به یادگار بگذارد. در لیست زیر با برخی از خدمات این هتل زیبا آشنا خواهید شد.

فروشگاه صنایع دستی

آتلیه عکاسی

امکانات ورزش آبی

چایخانه سنتی

فروشگاه لباس آقایان

بانک

صندوق امانات

سالن بیلیارد

پینت بال

پیست اسکی

ماساژ روسی

زیپ لاین

جت اسکی

موج سواری

کافی نت

ماساژ سوئدی

استخر توپ

باغ پرندگان

شهربازی

پارسلینگ با چتر

ماساژ تایلندی

سینما ۵ بعدی

پرسنل مسلط به زبان انگلیسی

لاندری

تبدیل ارز

اتاق چمدان

خدمات راهنمای تور

آبنمای موزیکال

دستگاه ATM

سالن کنفرانس هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۴۰ نفر همراه با بهترین خدمات صوتی، تصویری، ویدئو پروژکتور آماده پذیرایی از انواع مراسم در این هتل است.

رستوران هتل بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در محیطی آرام و زیبا ارائه می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل بام سبز رامسر و فاصله تا اماکن مهم

طبیعت اطراف هتل بام سبز برای گردش و قدم زدن بسیار آرامش بخش و بی نظیر است. مسیر تلکابین مناظر زیبایی از باغ‌های میوه و جنگل‌های رامسر را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. مکان‌های دیدنی و زیبای اطراف هتل و شهر رامسر برای هر مسافری بسیار زیبا و جذاب هستند. در لیست زیر به فاصله برخی از این مراکز دیدنی اشاره شده‌است.

فاصله تا پارک جنگلی صفارود، ۱۱ کیلومتر

فاصله تا قلعه مارکوه، ۲۴ کیلومتر

فاصله تا آب گرم رامسر، ۱۳ کیلومتر

فاصله تا موزه تماشاگه خزر رامسر، ۱۳ کیلومتر

فاصله تا هتل قدیم رامسر، ۱۳ کیلومتر

فاصله تا فرودگاه، ۱۳ کیلومتر

فاصله تا قلعه رودخان، ۱۵۳ کیلومتر

فاصله تا نمک آبرود، ۷۵ کیلومتر

فاصله تا چالوس، ۸۸ کیلومتر

فاصله تا رشت، ۱۰۷ کیلومتر

فاصله تا شهر رامسر، ۱۱ کیلومتر

فاصله تا تنکابن، ۳۳ کیلومتر

اگر در رزرو هتل بام سبز رامسر با تکمیل ظرفیت مواجه شدید، شما می‌توانید هتل هالیدی رامسر را انتخاب کنید. این هتل ۳ ستاره با ۱۰ واحد اقامتی در یکی از مناطق سرسبز و زیبای رامسر قرار دارد. سد میجران و قلعه مارکوه از مراکز دیدنی اطراف این هتل هستند که بازدید از آن‌ها میان مسافران طرفداران زیادی دارد. هتل هالیدی رامسر در ۵ طبقه با بهترین امکاناتی مانند استخر روباز در بام هتل، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، رستوران، کافی شاپ، حمام ترکی، اسپا، لاندری، فوتبال دستی، پارک بازی کودکان پذیرای مهمانان هتل هستند.

مزایای رزرو هتل رامسر با رادار۳۶۱

هتل‌های رامسر در برخی از ماه‌های سال برای اقامت طرفداران زیادی دارد. رزرو هتل رامسر از پیش از سفر انتخاب را از انواع هتل‌های رامسر راحت‌تر انجام می‌شود. سایت رادار۳۶۱ کاربران را به راحتی با مشخصات انواع هتل‌ها آشنا می‌کند و پس از آن ارزان‌ترین موارد را به آنان معرفی می‌کند. این سایت تخصصی رزرو هتل در کشور با فیلترهای موجود در سایت در مورد هزینه، نوع هتل، موقعیت مکانی مسافران را در رزرو هتلی متناسب با شرایط خود راهنمایی می‌کند. کاربران می‌توانند از نظرات دیگر مسافرانی که قبلا تجربه اقامت در آن هتل را داشته‌اند آگاه شود و در انتخاب هتل خود تصمیم گیری کنند.

اطلاعات تصویری از فضای هتل و محیط داخلی رستوران‌ها و اتاق‌ها در انتخاب شما کمک شایانی خواهد کرد. در سایت رادار۳۶۱ فاصله دقیق مکان‌های گردشی در اطراف هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. همچنین وضعیت ترافیک شهری نیز در سایت قابل مشاهده است. برخی از هتل‌های رامسر بر روی هتل و اتاق‌های خود در برخی از ایام ویژه و پرمسافر از سال تخفیف‌هایی قرار می‌دهند که در رزرو حضوری برای مهمانان چنین امکانی وجود ندارد.

در رزرو آنلاین شما دیگر نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و اتلاف وقت در ترافیک شهری نخواهید شد و با استفاده از یک کامپیوتر شخصی و تلفن همراه به راحتی و بدون اتلاف وقت می‌توانید هتل خود را در منزل خود با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید و سفر خوبی را برای خود به یادگار بگذارید.