آمار برندگان طرح جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

آمار برندگان طرح جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ۱۹ آبان ماه ایران خودرو هشتمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات یک ساله خود را که ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات را در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز کرد.

در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در هر سه قالب(عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سفارشی ای ال ایکس را عرضه کرده است.

با اتمام فرصت ثبت نام که به مدت ۴ روز تعیین شده بود امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.

فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت خواهند داشت وجه تمام خودرو در طرح فروش فوق العاده و مبلغ علی الحساب در طرح پیش فروش یک ساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند، درصورت عدم واریز مبالغ ثبت نام متقاضی کم لم یکن تلقی می شود.

در مرحله پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو نیز ۵ محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربو دستی ۶ سرعته با فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس عرضه شده است.

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید به شرح زیر است: 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم