آناناس دانش ثروتمندی شد

آناناس دانش ثروتمندی شد

پول شاید مهمترین چیز در جهان باشد اما بی پولی مسئله جدیتر است. وقتی باید سرماه اجاره خانه پرداخت کنید یا برای امکانات خود و خانواده ات نیاز به پول داشته باشید ولی پولی ندارید. این خیلی برای انسان رنج آور است.من با تولید کسب و کار در زمینه آناناس توانسته ام مشگل بی پولی خود را حل کنم. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که مشگل بی پولی خود را حل کنید.

آناناس خشک

یکی از میوه های استوایی که هم نوع تازه و هم خشک شده آن دارای خاصیتهای زیادی برای بدن است آناناس خشک می باشد که در مراکز فروش میوه های خشک شده در اصفهان، آناناس خشک شده به صورت عمده با قیمت ارزان به فروش می رسد. آناناس در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است. البته محبوبیت این میوه به خاطر ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و آنزیم‌های زیادی است که برای بدن فراهم می‌کند که باعث بهبود هضم غذا، تسکین اسید معده، کاهش التهاب و غیره می‌شود. آناناس طعم بسیار شیرینی دارد و می‌توان از آن برای تهیه‌ی نوشیدنی یا اضافه کردن به دسر و شیرینی استفاده کرد. بر اساس مطالعات پزشکی، خواص مصرف منظم آناناس خشک شده می‌تواند از بدن در برابر بیماری اسکوربوت (ناشی از کمبود ویتامین C) جلوگیری کند. آناناس خشک همانند سایر انواع میوه خشک و آجیل‌ها می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.

آناناس سبز

قراردادن قطعات برش داده شده ی آناناس سبز برای مدت طولانی پس از برش در اتاق باعث تخمیر سریع آن ها می گردد، بنابراین نیاز است که این قطعات در یخچال نگه داری شوند.

بهتر است کل آناناس را در یخچال قرار دهید. هنگامی که این میوه برش داده می شود، بهتر است آن ها را درون کیسه هایی قرار داده شود، چون در غیر این صورت بوی دیگر مواد ذایی ذخیره شده در یخچال با آناناس مخلوط شده و باعث کاهش کیفیت و طعم میوه می گردد.شما می توانید آناناس را به صورت آب آناناس و یا خرد شده نگهداری کنید.این میوه انباری از آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، منگنز و به از همه مهم تر بروملین بوده که آنزیمی است که موجب شکستن پروتئین ها می شود و دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد.

آناناس کمپوتی

همانطور که می دانید برخی از افراد آناناس کمپوتی را به حلقه حلقه و خشک تولید کرده و برخی دیگر آن را به صورت حبه ای و کمپوتی نیز تولید می نمایند اما بهتر است بدانید شرکت مربوطه ما آناناس خشک را به صورت کمپوتی، حبه ای و حلقه ای نیز تولید کرده و در بازار عرضه نموده است. آناناس سرشار از مس است که برای تشکیل سلول‌های قرمز خون بسیار لازم است. خوردن روزانه اسلایس آناناس   معمولا برای کسانی که عمل جراحی داشتند و طی عمل خون از دست داده اند مورد نیاز می باشد و عملکرد قلب را بهبود می بخشد مصرف روزانه سه اسلایس میوه خشک آناناس کمپوتی می تواند خطر بالا رفتن فشار خون را کاهش دهد و برای افرادی که فشار خون بالا دارند توصیه می شوند روزانه از میوه خشک آناناس کمپوتی استفاده کنند.معمولا برای نگهداری آنانس و برای اینکه در همه فصل ها قابل استفاده باشد دو روش کاربد دارد یا اینکه به صورت کمپوت کردن آن را نگهداری می کنند و خشک کردن آناناس کمپوتی که بسیار جذاب تر می باشد و می تواند در کنار آجیل و تنقلات دیگر به کار برده شود وخوبی این روش و مصرف میوه خشک آناناس کمپوتی این است.