آنچلوتی: فصل گذشته با شایستگی لیگ قهرمانان را فتح کردیم/ چلسی باانگیزه خواهد بود

آنچلوتی: فصل گذشته با شایستگی لیگ قهرمانان را فتح کردیم/ چلسی باانگیزه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل چلسی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: باید به این فکر کنیم که تقابلی 180 دقیقه‌ای خواهیم داشت. بازی فردا تعیین‌کننده نیست اما در صورت گرفتن نتیجه مطلوب باعث برتری ما برای مدیریت بازی برگشت می‌شود.

وی افزود: ما می‌خواهیم فردا بازی کاملی را به نمایش بگذاریم و نسبت به بازی با ویارئال بهتر حمله و دفاع کنیم. فصل گذشته در تقابل با چلسی زیاد به دردسر افتادیم به همین خاطر باید با احترام به آنها بازی کنیم. آنها بازیکنان خوبی در ترکیب‌شان دارند و به طور حتم برای بازی فردا با ما باانگیزه خواهند بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مواجهه با این پرسش که «آیا می‌توان گفت که رئال مادرید فصل گذشته با خوش‌شانسی به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسید؟»، اظهار داشت: ما فصل گذشته با شایستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. وقتی شما در جریان بازی موفق به کامبک می‌شوید، این بدین معنی است که می‌خواهید به چیزهای بیشتری دست پیدا کنید. چیزی به اسم شانس وجود ندارد. ما فصل گذشته بهتر از سایر تیم‌ها بازی کردیم.

کارلتو همچنین درباره هافبک اروگوئه‌ای خود که پس از شکست 3 بر 2 شنبه شب تیمش مقابل ویارئال مشتی به صورت الکس بائنا بازیکن حریف زد، خاطرنشان کرد: والورده در وضعیت خوبی است. ما او را به خوبی می‌شناسیم. فدریکو انسان خاصی است. نمی‌خواهم در مورد اتفاقی که افتاده، صحبت کنم.

سرمربی پیشین چلسی درباره وضعیت فعلی‌ آبی‌پوشان لندنی و قرار داشتن‌شان در میانه‌ جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس گفت: بابت شرایط فعلی چلسی ناراحتم، چون خاطرات شگفت‌انگیزی از دوران حضورم روی نیمکت مربیگری این تیم دارم. من یکی از هواداران چلسی هستم اما به فکر بازگشت به این تیم نیستم.

تیم‌های رئال مادرید و چلسی از ساعت 22:30 فردا شب (چهار‌شنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/