آی پی ثابت برای ترید در بایننس را از کجا بخریم؟

آی پی ثابت برای ترید در بایننس را از کجا بخریم؟

در صورتی که از فعالان بازار کریپتو کارنسی و خرید و فروش رمز ارز ها باشید، حتما نام Binance را شنیده اید. در سال های اخیر صرافی آنلاین بایننس  به عنوان بزرگترین صرافی آنلاین و مرکز مبادله رمز ارز ها معروف شده است که برای کاربران خود  امکان مبادله امن و سریع رمز ارزهای متعدد نظیر بیت کوین و انوع آلت کوین و لایت کوین را فراهم کرده است. بر اساس نظرات کارشناسان و صاحب نظران به نام دنیا و ایران، در حال حاضر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها با پشتوانه بین المللی ، سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها و ارز های دیجیتال است که به خصوص بسیاری از کاربران ایرانی را بر این داشته تا در بازار بین المللی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. به خصوص با توجه به ریسک بالا و رکورد بورس در سال اخیر بخش زیادی از کاربران ایرانی نیز به تبادل ارز های دیجیتالی روی آورده اند.

 یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران ایرانی برای فعالیت در بازار های بین المللی دارند، مسئله تحریم های بین المللی ایران و عدم امکان فعالیت متسقیم در این بازار ها می باشد. بر اساس تحریم های بین المللی و قوانین داخلی شرکت بایننس ایرانیان حق استفاده مستقیم  از خدمات این صرافی را ندارند. از این رو جهت حل این مشکل شاید چاره کار استفاده از VPN باشد تا با تغییر آیپی و موقعیت مجازی خود امکان ورود به سایت بایننس را داشته باشید. سرویس VPN اشتراکی مشکلات متعددی را داد که بزرگ ترین خطر آن  این است که در صورتی که به هر دلیلی قطعی اتفاق بیفتد و شما متوجه نشوید قطعا IP ایرانی شما در سایت صرافی بایننس ثبت می شود  و باعث مسدود شدن حساب کاربری و کیف پول شما خواهد شد. پس مهمترین نیاز شما یک IP ثابت در خارج از کشور برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بایننس خواهد بود و راهکار مطمئن تر، پر سرعت تر و امن تر شما استفاده از سرور مجازی بایننس خواهد بود.
حال این سوال ها پیش می آید که سرور مجازی بایننس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ آیا برای ترید در بایننس به سرور مجازی نیاز دارید؟ در اینجا می خواهیم شما را با سرور مجازی بایننس آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید در این صرافی معاملات سودمند خود را انجام دهید. یک سرور مجازی خصوصی “VPS” نوعی میزبانی وب است که با استفاده از امکانات مرکز داده اجازه می دهد تا افراد بتوانند سخت افزار فیزیکی را برای ایجاد ارتباط ISP مستقیم با مراکز داده را فراهم کنند.

چرا از VPN برای ترید استفاده نکنیم؟


وی پی ان VPN یک شبکه مجازی بر بستر اصلی اینترنت است که IP کاربر از موقعیت فیزیکی به موقعیت دیگر مد نظر به صورت مجازی تبدیل می کند. برای مثال با استفاده از این سرویس یک کاربر ایرانی می تواند به سرور ( میزبان VPN ) در کشور های مختلف متصل شود و سایت ها وی را به عنوان یک شهروند از کشوری که به VPN سرور آن وصل شده است شناسایی کنند. با توجه به غیر قانونی بودن این خدمات مگر در موارد خاص، این سرویس با قیمت بالا و امنیت بسیار پایین توسط افراد مختلف و بدون ارائه پشتیبانی ارائه می شود که همین موارد استفاده از این بستر را بسیار نا امن مخصوصا در موارد خرید و فروش ارز دیجیتال و تراکنش های مالی می کند. همچنین با کوچک ترین قطعی هویت ایرانی شما مشخص خواهد شد و این امر منجر به بروز مشکلات متعددی برای شما می شود.

آشنایی با سرور مجازی بایننس


سرورهای خصوصی با سرور های مشترک متفاوت هستند به این دلیل که سایت شما منابع خود را با سایت های همسایه به اشتراک نمی گذارد، هر سایت یک منطقه سرور تقسیم شده با سیستم عامل، فضای ذخیره سازی، RAM و انتقال داده خود می باشد.

چرا برای ترید در بایننس از VPS استفاده کنیم؟


موارد زیر می توانند دلایلی برای استفاده از وی پی اس برای ترید در بایننس باشند:
با اتصال به شبکه، می توانید از هرجایی به سیستم عامل خود متصل شوید، به شما امکان ترید در هر مکان و هر زمان را می دهد.
وقتی ترید بصورت خودکار انجام می شود، معاملات می توانند حتی با قطعی برق ادامه داشته باشند، این امر خصوصاً در مواردی که سیستم خودکار نیازی به نظارت ندارد بسیار مفید است.
سیستم های VPS برخی از قوی ترین سطوح امنیتی را ارائه می دهند، سرورهای VPS مدیریت شده به طور مستمر بررسی می شود تا عملکرد آن ها را تضمین کند همچنین به روز بودن، داشتن آنتی ویروس و سایر نرم افزارها نیز برای اطمینان از محافظت از سیستم شما از دیگر فاکتور های مهم می باشد. VPS می تواند همه معاملات شما را سریعتر از کامپیوتر شما انجام دهد، زیرا در انتقال سفارشات، کاهش تاخیر و لغزش، بسیار مفید است و می توانید خیلی سریع تر از یک کامپیوتر معمولی سفارشات شما در بایننس را به ثبت برساند.

برای خرید سرور ترید و بایننس به چه فاکتور هایی باید توجه کنیم؟


عملکرد: اکثر VPS های بایننس از فناوری مجازی سازی استفاده می کنند، به ارائه دهنده خدمات VPS این امکان را می دهد تا منابع خود را بین تعدادی از کاربران تقسیم کند، مسئله این است که یک کاربر با حجم کاری بالا می تواند بر عملکرد سایر بخشهای کاربر تأثیر بگذارد، مجازی سازی در سطح سیستم عامل انجام می شود و نه در سطح سخت افزاری. کاهش سرعت می تواند منجر به افزایش تأخیر شود.
انعطاف پذیری در برنامه های میزبانی: برای تریدر ها باید طیف وسیعی از برنامه ها در دسترس باشد تا بتوانند انتخابی متناسب با نیازهای فردی را انجام دهند.
آپ تایم: یک VPS باید حداقل ۹۹.۹۹٪ uptime را فراهم کند، که به یک ارائه دهنده VPS نیاز دارد تا افزونگی قابل توجهی در سیستم داشته باشد، که به ارائه دهنده VPS اجازه می دهد منابع لازم سیستم را داشته باشد تا در صورت خرابی و مشکلات احتمالی، کاربران را خیلی سریع به قسمت دیگری منتقل کند .
طیف وسیعی از برنامه ها را پشتیبانی کند : ارائه دهنده VPS بایننس باید بتواند انواع نرم افزارها و برنامه های مربوط به بایننس را پشتیبانی کند و همچنین کاربر بتواند هر زمان که خواست برنامه ای را به سرور اضافه نماید.

امنیت سرور مجازی بایننس چقدر است؟


ترس از این که آیا سایر کاربران پلتفرم می توانند داده ها را سرقت کنند، تا اینکه چگونه حملات هکر ها ممکن است سرور را به خطر بیندازد، وجود دارد. بیایید با بررسی نحوه کار VPS اولین نگرانی را برطرف کنیم. این کار با اجرای نرم افزار بر روی سرور اصلی سخت افزار که تمام VPS روی آن اجرا می شود شروع می شود. این نرم افزار را نرم افزار hypervisor می نامند و به طور کلی سرورهای سخت افزاری که این نرم افزار hypervisor را اجرا می کنند فقط hypervisors نامیده می شوند. نرم افزار hypervisor وظیفه مدیریت VPS های منفرد موجود در یک سرور سخت افزاری را بر عهده دارد. نرم افزار hypervisor نحوه ارتباط هر VPS با سخت افزار موجود در سرور hypervisor را کنترل می کند. این شامل زمانبندی نحوه استفاده VPS های مختلف از منابع پردازنده، اختصاص دادن حافظه به آنها و مدیریت تصاویر دیسک سخت مجازی است. هنگامی که VPS ایجاد می شود، یک تصویر دیسک سخت برای آن ساخته شده است. این تصویر جایی است که تمام داده های مربوط به آن VPS ذخیره می شود. در پیکربندی VPS، به تصویر دیسک ارجاع داده می شود و فقط اجازه استفاده توسط VPS مربوطه وجود دارد. هنگامی که VPS راه اندازی می شود، نرم افزار hypervisor مقدار حافظه مورد نیاز را برای آن VPS اختصاص می دهد و اطمینان حاصل می کند که فقط فرایندهای کنترل خاص VPS قادر به نوشتن و خواندن از آن هستند. این سیستم ها اطمینان می دهند که داده های مربوط به هر VPS جداگانه، چه در حافظه و چه از روی دیسک، جدا و ایمن نگه داشته می شوند. با استفاده از نرم افزار hypervisor ، VPS ها را از یکدیگر مجزا نگه داشته و نحوه عملکرد آنها را کنترل می کند، سوال بعدی این خواهد بود که “چه عواملی باعث محافظت از hypervisors برای حمله به VPS می شود؟” دسترسی به hypervisors به ​​شدت کنترل شده و پشت تعدادی از ویژگی های امنیتی سطح شبکه و همچنین فایروال نگهداری می شود تا اطمینان حاصل شود که مهاجمان قادر به هدف قرار دادن hypervisors نیستند.

به همین ترتیب سرورهای ذخیره سازی که تصاویر دیسک را نگه می دارند به همان شیوه محافظت می شوند. سطح امنیتی VPS شما به پیکربندی نرم افزاری که روی آن اجرا می شود متکی است و فقط در برابر نقصی که در آن نرم افزار وجود دارد آسیب پذیر است. امنیت سرور جداگانه موضوعی عمیق است که در اینجا به آن نمی پردازیم، اما برای داشتن یک سرور مجازی بایننس امن به فاکتور های زیر توجه کنید: فقط نرم افزاری را که نیاز دارید اجرا کنید و نرم افزاری را که نمی خواهید حذف کنید. هر نرم افزاری را که نیازی به برقراری ارتباط با اینترنت ندارد فقط برای اطلاع از درخواست های لوکال پیکربندی یا کانفیگ کنید. فایروال خود را پیکربندی کنید تا دسترسی به سرویس های مهم فقط به مکان هایی که نیاز به دسترسی دارند محدود شود و مواردی را که نباید در معرض دید عموم قرار بگیرند مسدود کنید. از رمزهای عبور ایمن و قوی برای حساب های کاربری استفاده کنید. ورود سوپر یوزر به سرور را غیرفعال کنید و فقط به کاربران عادی اجازه ورود دهید که پس از آن باید درخواست دسترسی سوپر یوزر را بدهند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!


چنانچه کاملا حرفه ای و تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. این سرور ها سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر بیشتر از VPN های معمولی داشته و دیگر نیاز نیست نگران بروز قطعی نا به هنگام در اتصال به سایت های مختلف و مشخص شدن آیپی ایرانی خود باشید.

 سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه در پاسخ به سوالی که در ابتدا مطرح کردیم یعنی آی پی ثابت برای ترید در بایننس را از کجا بخریم؟ و از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و … بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد. پشتیبانی این سرور ها نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و مزیت دیگر این سرویس این است که این سرور ها با توجه به رعایت استاندارد های بین المللی قطعی اتصال نخواهند داشت.

سخن آخر


شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
در صورتیکه می خواهید در این مورد بیشتر بخوانید و یا سرور ترید خود را در چند دقیقه سفارش دهید به آدرس منبع مراجعه نمایید.
منبع:
https://toshan.net/vps/trade-binance