اجرای طرح ۵ روزه در تهرانپارس/ کشف ۷ کیلو تریاک و ۱۰ موتور سرقتی

اجرای طرح ۵ روزه در تهرانپارس/ کشف ۷ کیلو تریاک و ۱۰ موتور سرقتی

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر خبری مبنی بر ناامنی فلکه اول تهرانپارس تا چهار راه تیرانداز در فضای مجازی منتشر شد که صرف نظر از صحت و سقم این موضوع عوامل سرکلانتری چهارم به جهت دلگرمی و آرامش ساکنین این محل طرح ویژه ای را دستور کار قرار دادند.

سرهنگ اردشیر نادری در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این طرح گفت: در خصوص خبری که در فضای مجازی مبنی بر ناامنی در فلکه اول تهرانپارس تا چهار راه تیرانداز منتشرشده بود صرف نظر از صحت و سقم و بزرگ نمایی به جهت آرامش و دلگرمی شهروندان طرح ویژه ای بلافاصله به صورت فوق‌العاده در دستور کار قرار گرفت وبا تشکیل جلسه و اتاق فکر نسبت به اجرای طرح برخورد با سارقین قاپ زن و مزاحمین نوامیس و دوردور در محدوده اعلامی به مدت پنج روز موافقت شد.

وی افزود: در نهایت این طرح با حضور پرسنل کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، عوامل ضربت سرکلانتری، عوامل پلیس امنیت، پایگاه چهارم آگاهی، عوامل راهور و پلیس‌های افتخاری از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ در ساعت پیک جرایم به مرحله اجرا درآمد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح دستاوردهای این طرح که منظور حفظ نظم و آرامش به اجرا درآمده بود، گفت: یک سارق منزل به همراه آلات و ادوات سرقت ساعاتی بعد از انجام سرقت دستگیر و همچنین دو عدد پلاک سرقتی هم کشف شد.

نادری خاطرنشان کرد: همچنین ۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش هم توقیف شدند و ۵۶ مورد کشف حجاب در خودرو هم (طرح ناظر) ثبت شد.

وی با عنوان اینکه در طرح ۱۰ ها مورد از سارقان و مالخران و متخلفان دستگیر شده اند گفت: یک سارق موتورسیکلت با موتورسیکلت سرقتی هم شناسایی و دستگیر شد.

منبع : مهر