از افکار فقیرانه رهایی پیدا کنید تا ثروتمند شوید

از افکار فقیرانه رهایی پیدا کنید تا ثروتمند شوید

باورها و افکار ما موجب می شوند تا به چیزاهایی که در ذهن داریم برسیم چه افکار مثبت و چه افکار منفی، بنابراین برای ثروتمند شدن در ابتدا باید از افکار منفی و فقیرانه رهایی پیدا کنید و افکار مثبت را جایگزین آن کنید سپس راهی برای کسب ثروت پیدا کنید، یکی از راه های مناسب برای این امر فعالیت در حوزه بلوبری است که میوه ای مفید برای بدن است، اگر علاقه دارید تا با این میوه بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بلوبری

این درختچه را در گلدان نیز می توان کاشت کرد که البته مزایای فوق العاده ای خواهد داشت این درخت بسیار کند رشد می باشد، بلوبری مدت طولانی برای بازدهی نیاز دارد ولی بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت طول رشد و ارتفاع این درخت بیشتر از ۱۰۰ سانتی متر نخواهد بود.

میوه ی این درخت بسیار مشهور می باشد و سرشار از ویتامینهای k  و c می باشد که برای سلامتی بسیار مناسب است.

از این میوه در ساخت ژله و اسموکیها نیز استفاده می شود. این میوه دارای آنتی اکسیدان بوده و به کنترول کلسترول در بدن کمک فراوانی می کند همچنین برای افرادی که دارای فشار خون بسیار بالایی می باشند خوردن این میوه توصیه می شود

زیرا تاثیر فراوانی در پایین آوردن فشار خون دارد. افرادی که دچار اضافه وزن و چاقی مفرط می باشند می اولنند برای کاهش وزن خود از این میوه میل کنند فیبر و آنتو سیانین موجود در این محصول باعث کاهش چربی و کم شدن وزن افراد می شود.

بلوبری پاکوتاه

بهتر است بدانید بلوبری پاکوتاه به دلیل محبوب بودن فراوان از نام خاصی برخوردار است که در بین برخی از مردم این نام جا افتاده می باشد.

برخی از افراد به این محصول زغال اخته آبی رنگ نیز می گویند و بهتر است بدانید این میوه بسیار خوشمزه علاوه بر رنگ و طعم بی نظیری که دارد از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است که در تب سنتی هم نیز به این موضوع اشاره شده است و در زمانهای قدیم که افراد درباره آن اطلاعات کافی را داشتند از این میوه به صورت انبوه ای نیز استفاده می کردند.

امروزه به دلیل بالا رفتن تقاضا برای این نوع میوه اکثر شرکتها نیز تصمیم بر تولید این محصول گرفته اند که همین مسئله سبب شده تا کلاهبرداران زیادی بلوبری را به بازار عرضه کنند.

بلوبری پاتریوت

از این گیاه به دلیل زیبایی شکوفه های زنگوله دارش ‌که به رنگ سفید است در باغچه های منازل و گلخانه ها برای قشنگی و جذب مشتری استفاده می شود همچنین از بلوبری پاتریوت در پخت غذاها، انواع دسرها، پاستیل ترش، کیکها و بستنیها استفاده می شود.

این میوه نوع دیگری دارد که مزه ی ترشی دارد و اندازه ی آن کوچک تر است که از آن به صورت یخ زده برای تزئین کیک و بستنی استفاده می شود.

این گونه از بلوبری که نسبت به گونه های دیگرش شهرت بیتشری دارد برای کاشت به خاک ویژه ای نیاز دارد به طوری که ph آن باید بین ۴.۵ تا ۵.۵ باشد.