از فقر تا ثروت به یک چشم بر هم زدن

از فقر تا ثروت به یک چشم بر هم زدن

زمانی که بی پول و شرمنده شدن در مقابل فرزندانم را تجربه کردم تصمیم گرفتمبه هر قیمتی که شد زندگی خود را تغییر دهم ، با تحقیاتی که انجام دادم تصمیم گرفتم درحوزهکنسانتره مشلغول بهامر تجارت شوم که با لطف خدا موفق شدم فقر خود را به ثروت تبدیل کنم.

کنسانتره انگور سفید

کنسانتره انگور سفید و سیب به صورت عمده در شاهرود یک خرید عالی است چرا که با کمترین قیمت به فروش می رسد. امروزه آمار استفاده از مواد خوراکی و نوشیدنی صنعتی بسیار بالا رفته است، کنسانتره انگور ارومیه شاهرود قزوین از جمله مواد اولیه در تولید این نوشیدنی ها می باشد.

کنسانتره انگور در واقع یکی از فرآوری های انگور می باشد، کنسانتره در واقع به ماده ای گفته می شود که آبِ میوه و حلال آن توسط فشار کاملا گرفته می شود.

این امر موجب می شود مدت زمان نگه داری این فرآوری میوه افزایش یابد، از کنسانتره میوه در صنایع تولید آب میوه استفاده فراوان می شود، این مجموعه نیز به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر کنسانتره انگور می باشد.

از جمله عواملی که باعث فروش بالای یک محصول است بدون شک کیفیت و قیمت گذاری مناسب و منصفانه است، این نکته در مورد فروش کنسانتره انگور هم صدق می کند، قیمت خرید کنسانتره انگور به صورت عمده چقدر است؟ چه عواملی بر قیمت عمده کنسانتره انگور تاثیر می گذارند؟ این سوالات و پرسش هایی از این قبیل همواره در حوزه خرید و فروش کنسانتره میوه مطرح می شوند.

کنسانتره آلبالو

پارامتر اصلی که سبب می شود محصولات از نظر نرخ با یکدیگر تفاوت داشته باشند کیفیت است که قیمت کنسانتره آلبالو نیز از این نظر مستثنی نیست و با وجود کیفیتها و بریکسهای متفاوتی که این محصول دارد می توان آن را با قیمتهای مختلفی از تولیدکننده ها و تامین کنندگان خریداری نمود.

کنسانتره میوه محصولی است که قیمت آن به ازای هر کیلو مشخص می گردد و چون محصولی است که از نظر تولید دارای ارزش افزوده پایین تری نیست به صورت کلی قیمت آن در مقایسه با سایر فرآورده ها بسیار ارزان تر است.

تولید کنسانتره آلبالو یا سایر میوه ها همچون کنسانتره آلبالو اغلب کار بسیار ساده ای است و حتی برخی از بانوان در خانه نیز از روشهای مختلف برای به دست آوردن کنسانتره آلبالو استفاده می کنند.

برای این کار نیاز است که ابتدا آلبالو آبدار را با قیمت مناسب خریداری کرد و بعد از جدا سازی هسته از میوه آن را له کرد و آب میوه را از گوشته و پوسته آن جدا کرد، آب میوه به دست آمده را بعد از عبور از صافی و فیلتر می توان تغلیظ کرد و در نهایت کنسانتره آلبالو به دست آورد.

با توجه به اینکه قیمت کنسانتره آلبالو به خاطر توزیع عمده آن در بازار بسیار پایین است اما کنسانتره آلبالو خانگی مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت و زحمت تولید آن نیز نسبت به نوع صنعتی آن بیشتر خواهد بود.

کنسانتره انار

برای تهیه کنسانتره انار ابتدا انار را شسته و پوست بگیرید، سپس دانه های انار را در ظرف آبمیوه گیریی که دارید بریزید و اجازه دهید به خوبی له شود، سپس انار له شده را درون یک ظرف بریزید و در درون یخچال فریزر بگذارید تا منجمد شود.

بعد از این که مطمئن شدید کاملا یخ زده است ظرف انار را روی یک قیف قرار دهید و قیف را نیز روی یک بطری، حال باید مدتی زمان دهید تا انار منجد شده توسط حرارت عادی در حوا شروع به آب شدن کند و آبی که تولید می شود از طریق قیف وارد بطری شود، اگر می خواهید که کنسانتره انار شما غلیظ تر شود کافیست تا مایع به دست آمده را باری دیگر به همین روش منجمد و سپس آبگیری کنید، با این روش شما یک کنسانتره انار کاملا بهداشتی و خانگی را تولید کرده اید.