استخراج دوج کوین ابری

استخراج دوج کوین ابری

از ابتدای سال جدید، دوج کوین توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. سرمایه‌گذاران زیادی به ماینینگ دوج کوین علاقه‌مند شده‌اند. زیرا استخراج این رمزارز سودآوری زیادی برای کاربران خود داشته است.
دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز است و تصویر شیبا اینو را در لوگوی خود دارد. اولین بار ارز دوج کوین به عنوان یک “ارز جوک” معرفی شد. این ارز به سرعت طرفداران زیادی را در اینترنت پیدا کرد.
در این مقاله در کورد استخراج دوج کوین صحبت می‌کنیم و شما با استخراج دوج کوین ابری آشنا می‌شوید.

استخراج دوج کوین


استخراج دوج کوین، فرآیند دریافت پاداش با دوج کوین جدید است. این فرایند با بررسی تراکنش‌ها در بلاک‌چین دوج کوین انجام می‌شود. بسیاری از رایانه‌ها به طور همزمان روی یک بلوک تراکنش کار می‌کنند، اما تنها یکی از آنها می‌تواند پاداش دریافت کند. رایانه‌ای که ابتدا مسئله ریاضی پیچیده را حل کند، برنده است.
استخراج دوج کوین سریع‌تر از استخراج ارزهای دیگر مانند لایت کوین یا بیت کوین است. پاداش بلوک نیز بسیار بالاتر از ارزهای دیگر است. البته ارزش دوج کوین بسیار کمتر از بیت کوین و لایت کوین است. پاداش ده هزار عددی دوج کوین کمتر از سی دلار آمریکا ارزش دارد. در حالیکه پاداش بیت کوین ۱۲.۵ عددی، در حال حاضر ۸۶۳۹۱.۶۳ دلار آمریکا ارزش دارد.
سختی استخراج دوج کوین به مقدار یک میلیون برابر کمتر از سختی استخراج بیت کوین است.پس وقتی دوج کوین استخراج کنید، احتمال برنده شدن شما بسیار بیشتر است.


استخراج دوج کوین در سال‌های قبل


در سال‌های اولیه، استخراج دوج کوین بسیار آسان‌تر بود، زیرا افراد بسیار کمی در این کار شرکت می‌کردند. به خاطر همین موضوع، هر کسی می‌توانست به صورت جداگانه ارز دوج کوین را استخراج کند. با این حال، با افزایش محبوبیت دوج کوین، فرآیند استخراج دشوارتر شد. پس افراد دارای ماینر دور هم شدند و “استخرهای ماینینگ” را تشکیل دادند.
استخر استخراج، گروهی از ماینرهای شخصی هستند که با ادغام قدرت محاسباتی خود، ارز دیجیتال استخراج می‌کنند. سپس جوایز به تناسب میزان توان رایانه‌ها بین شرکت کنندگان در استخر، توزیع می‌شوند.


استخراج ابری دوج کوین


استخراج ابری، استخراج بدون ماینینگ است! به زبان ساده، شما در یک مرکز داده عظیم سرمایه‌گذاری می‌کنید. شما در این مرکز بابت اجاره قدرت محاسبه، هزینه ماهانه یا سالانه بر اساس قرارداد مورد توافق، پرداخت می‌کنید. دوج کوین در مرکز استخراج می‌شود و سپس سهم شما برایتان ارسال می‌شود.
در این روش تنها چیزی که برای ماینینگ این ارز نیاز دارید، یک کیف پول دوج کوین است. سپس باید یک مرکز استخراج ابری انتخاب کنید. Eobot ، Nice Hash از استخراج ابری مبتنی بر Scrypt استفاده و هزینه را به صورت ماهانه دریافت می‌کنند. مزایا و معایبی برای استخراج ابری دوج کوین وجود دارد که در ادامه درمورد آنها صحبت می‌کنیم.


مزیت‌ها


روش استخراج ابری، ارزان‌تر و آسان‌تر از راه‌اندازی عملیات ماینینگ است.
شما با سخت افزارهایی که داغ می‌کنند و پر سر و صدا هستند، کار نخواهید کرد.
شما به عنوان یک مبتدی، لازم به یادگیری و آموزش کار با استخراج نخواهید بود.
شما هر ماه و به صورت ثابت ارز جدید دریافت می‌کنید.


معایب


مراکز استخراج ابری، اطلاعات زیادی در مورد خودشان و نحوه کارشان به اشتراک نمی‌گذارند.
در این مراکز، شما پول برق کامپیوتر را پرداخت می‌کنید. اگر قیمت دوج کوین پایین بیاید، باز هم باید همان مبلغ را بپردازید.
در روش استخراج ابری دوج کوین، قراردادها به صورت ثابت هستند. دنیای ارزهای دیجیتال خیلی سریع تغییر می‌کند و نواسانات زیادی دارد. ممکن است دو سال در یک قرارداد زیان آور بمانید.

آیا استخراج دوج کوین سودآور است؟


نظر بسیاری از کارشناسان در این مورد، نه است. استخراج دوج کوین شما را یک شبه میلیاردر ارز دیجیتال نخواهد کرد. یک دوج کوین حدود ۰.۰۵ دلار آمریکا ارزش دارد. اگر دوج کوین را به صورت انفرادی استخراج کنید، کسب سود دشوار خواهد بود.
ممکن است بیشتر از آنچه از استخراج دوج کوین سود بدست آوردید، بخاطر برق و سخت افزار، هزینه کنید. حتی اگر روش‌های استخر دوج کوین یا استخر ابری را انتخاب کنید، سود شما اندک خواهد بود.
اگر فکر می‌کنید ما به شما می‌گویم، دوج کوین استخراج نکنید، اشتباه می‌کنید. اما راه‌های بهتر و آسان‌تری برای کسب درآمد با دوج کوین وجود دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها خرید و فروش این ارز است. اگر تصمیم به خرید و فروش این ارز دارید، توصیه می‌شود صرافی‌ دوج کوین قابل اعتماد را انتخاب کنید.

سخت افزارهای استخراج دوج کوین


از انوع تجهیزات سخت افزاری می‌توانیم به CPU، GPU و ASIC اشاره کنیم.


CPU


امروزه شما با واحد پردازش مرکزی کامپیوتر و لپ‌تاپ، می‌توانید ماینینگ انجام دهید. اما کار ماینینگ ممکن است به سیستم کامپیوتر شما آسیب برساند. پس بهتر است از روش‌های دیگر استفاده کنید.


GPU


واحد پردازش گرافیکی است که از CPU قوی‌تر است. برای استخراج دوج کوین، می‌توان از آن استفاده کرد.


ASIC


برای کسب سود مناسب از استخراج دوج کوین، می‌توان از ASIC برای اجرای الگوریتم Scrypt استفاده کرد. برخی از استخرهای ماینینگ به شما این امکان را می‌دهند در نرخ هش SHA 256 مشارکت کنید و دوج کوین دریافت کنید.


نرم افزارهای استخراج دوج کوین


هنگامی که تصمیم گرفتید از چه نوع سخت افزاری استفاده کنید، باید نرم افزار همراه با آن را نیز انتخاب کنید. مهم نیست از چه نوع ماینری استفاده می‌کنید، انتخاب نرم افزار مناسب برای شما ضروری است. این نرم افزار به شما امکان می دهد به زنجیردوج کوین (Dogechain) متصل شوید و از قدرت محاسباتی ماینر خود برای کسب پاداش استفاده کنید.
پنج برنامه اصلی استخراج دوج کوین عبارتند از:
EasyMiner (برای تازه‌کارها)
CGminer (برایASIC)
CudaMiner (برای پردازنده‌های گرافیکی Nvidia وASIC)
CPUMiner (برایCPU)
MultiMiner (بهترین برایASIC)
توجه داشته باشید که باید مطمئن شوید، سخت افزارتان با نرم افزار انتخابی شما به خوبی کار می‌کند.

استخراج دوج کوین در اندروید


اپلیکیشن‌های اندرویدی خاصی وجود دارند که می‌توانند به شما در استخراج دوج کوین کمک کنند. برنامه Dogeminer اپلیکیشن‌ اندروید استخراج دوج کوین است. این یک برنامه مناسب برای گوشی و کاربردش آسان است. در این برنامه امکان استخراج دوج کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد.
به خاطر داشته باشید که اپلیکیشن ماینینگ دوج کوین باید برای قابلیت‌های دستگاه اندروید شما مناسب باشد. زیرا این نوع برنامه‌ها ممکن است گوشی شما را بیش از حد گرم کنند. اما این روش پتانسیل سود، از طریق استخراج دوج کوین را دارد.


بهترین سایت‌های استخراج ابری دوج کوین


از وب سایت‌های استخراج ابری می‌توان به Hashflare ، OXBTC و Hashbit اشاره کرد.


کلام آخر


استخراج دوج کوین برای مدت طولانی به دلیل ارزش بسیار کم میم‌کوین‌ها تا حد زیادی بی‌سود بود. با اینکه قیمت آن ۰.۰۰۲۴ دلار در ۱ ژوئیه ۲۰۲۰ بود، اکنون به قیمت خیره کننده ۰.۲۷ دلار برای هر ارز رسیده است. به نوعی این پروژه میم که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک شوخی ایجاد شد، تبدیل به با‌ارزش‌ترین میم‌کوین در جهان شده است.
در مطالب گفته شده، نحوه استخراج دوج کوین را توضیح دادیم. شما می‌توانید استخراج این ارز را شروع کنید و از محبوبیت فعلی و قیمت بالای آن استفاده کنید. می‌توانید صرافی برای خرید و فروش ارزهای متاورسی یافته و معامله‌گری را شروع کنید. مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و به خاطر داشته باشید که به دلیل نوسانات ارزدوج کوین، دارایی شما در معرض ریسک زیادی است.