استقبال از رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو/ درخشش جوانان با آتیه

استقبال از رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو/ درخشش جوانان با آتیه

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان دهه سوم آبان ماه در مکزیک برگزار خواهد شد و با نظر کادر فنی تیم ملی مسابقات انتخابی با حضور ۲۲ تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی امروز شنبه برای رسیدن به ترکیب اصلی برای حضور در این مسابقات به مصاف هم می‌روند.

هادی ساعی رئیس و حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون، اصغر رحیمی مدیر فنی تیم ملی، بیژن مقانلو، مجید افلاکی، مسعود حجی زواره، نعیما خواجوی اعضای کادر فنی، حسن ذولقدر عضو کمیته فنی و علی تاجیک رئس سازمان تیم‌های ملی نظارت بر مسابقات را برعهده داشتند.

ضمن اینکه علی محمد بسحاق و هادی مستعان کادر فنی تیم ملی امید، نادر خدامرادی، مرتضی کریمی، رضا ایمان زاده، وحید عبدالهی، ناصر برجی، محمدرضا زوار، فرهاد اصلانی، کوروش رجلی و برخی دیگر از کارشناسان تکواندو با حضور در سالن مسابقات، مبارزه بهترین‌های ایران را از نزدیک تماشا کردند.

نکته جالب و مهم این رقابتها حضور برخی جوانان با آتیه در رقابتها بود. زندی، کلهر، رهنما، عباسی و رضایی که چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان نوجوانان موفق به کسب مدال شده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، بعد از دعوت به اردوی تیم ملی حالا این شانس را دارند که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آزمایش کنند.

علی اصغر علی مرادیان، متین رضایی، ابوالفضل کاظمی، محمد مهدی عمادی، علی نجفی، حسین لطفی و محمد صادق دهقانی تکواندوکارانی بودند که تا این لحظه برابر رقبای خود در مبارزه نخست پیروز شدند.

سلیمان قلی زاده، داود مسافر، اکبر حسنی، هومن صادق نیا، مجید ملایی و محمد دولتی کار قضاوت این مسابقات را برعهده دارند. ضمن اینکه شهرام اربابی رئیس و مهدی بهادری دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو نیز ناظر بر قضاوت داوران هستند.

در پایان این رقابتها قرار است کادر فنی تیم ملی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کند.

منبع : مهر