اعضای تیم ملی بزرگسالان مردان اسکواش انتخاب شدند

اعضای تیم ملی بزرگسالان مردان اسکواش انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسون اسکواش، مسابقات انتخابی اعضای تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مجموعه اسکواش انقلاب به مدت ۴ روز بصورت دوره ای برگزار شد و در پایان کادر فنی نفرات ملی خود را انتخاب کرد بر این اساس علیرضا شاملی ، نوید ملک ثابت ، سپهر اعتمادپور و سیدمحمد رضا ضیاکاشانی به عنوان ۴ نفر اصلی و سمیع اله قاصد آبادی به عنوان نفر پشتیبان به اردوهای ملی دعوت می شود.

در این مسابقات تیم داوری شامل مختاری، ذوالفقاری، عیسی پور و قدومی زاده که بخوبی بازی ها را قضاوت کردند و مسولیت کادر برگزاری بر عهده آقایان مهدی رهنما مدیر تیم های ملی ، نوید سپری، امین صاعدی، عبدالرضا حاج نصراله به عنوان مربیان و کمک های ملی تحت مشاوره سرمربی تیم ملی بود.

دبیرکل فدراسیون اسکواش غرب آسیا معرفی شد

دکتر مسعودسلیمانی رییس فدراسیون اسکواش غرب آسیا ، در حکمی مسعودقره ضیاالدینی را به عنوان دبیرکل جدید این فدراسیون منصوب کرد،
این تغییرات با مشورت با دبیرکل قبلی این‌فدراسیون بدلیل حجم بالای وظیفه ای که در دوکشور کانادا و امریکا در مدیریت ۱۵۰ مجموعه زنجیره ای اسکواش در این دو کشور بر عهده وی گذاشته شده و عملا نمی توان زمان زیادی را بطور موثر در ماموریت های این فدراسیون و فعالسازی کشورهای منطقه آسیای میانه ، صرف کرد . این تصمیم گرفته شد.

ضیاالدینی یکی دیکر از چهره های مقبول و کاربلد و وفادار به اسکواش بوده و در تمام سال های همکاری و همراهی خود را با سیاست های فدراسیون نشان داده و ایفای نقشی بی حاشیه کرده است . او دارای تحصیلکرده تربیت بدنی و تخصص در فیزیولوژی ورزشی دارد و به زبان دیپلماسی انگلیسی بخوبی آشنایی دارد وچون سیدعلیرضا سنایی که سمت مشاور و مسول آموزش منطقه ای فدراسیون جهانی در ایران می باشد با مجامع بین المللی و کشورهای منطقه بخصوص آشنا و در ارتباط است.

منبع : مهر