اعلام آمادگی بیمه سینا برای افزایش سرمایه بیمه‌نامه بدنه خودرو

اعلام آمادگی بیمه سینا برای افزایش سرمایه بیمه‌نامه بدنه خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا، رسول صالحی مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا با اشاره به آمادگی این شرکت جهت افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه با توجه به افزایش ارزش خودرو گفت: بیمه‌گذاران محترم دارای بیمه‌نامه بدنه می‌توانند برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه به شعب یا نمایندگی‌های صادرکننده بیمه‌نامه خود مراجعه و با خرید الحاقیه، ارزش خودرو خود را در بیمه‌نامه به‌روز کنند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا افزود: در صورت عدم به‌روز رسانی ارزش خودرو، بیمه‌گذاران هنگام دریافت خسارت احتمالی، مشمول ماده ۱۰ قانون بیمه می‌شوند. بر اساس این قانون، شرکت‌های بیمه به تناسب مبلغ بیمه‌شده و قیمت واقعی خودرو، خسارت‌های احتمالی را جبران خواهد کرد.

صالحی تشریح کرد: به عنوان مثال اگر شخصی برای خودروی ۱۰۰ میلیون تومانی خود بیمه بدنه خریده باشد و با گذشت چند ماه از زمان صدور بیمه‌نامه، ارزش واقعی خودروی او به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده باشد، درصورت بروز خسارت ۱۰ میلیون تومانی، شرکت بیمه تمام این خسارت را پرداخت نخواهد کرد چرا که در حال حاضر ارزش واقعی خودروی بیمه شده ۲ برابر قیمتی است که در زمان صدور بیمه‌نامه بوده است. بنابراین شرکت بیمه بر اساس تعهد خود در بیمه‌نامه، فقط نیمی از خسارت ۱۰ میلیون تومانی یعنی معادل ۵ میلیون تومان را پرداخت می‌کند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا تأکید کرد: پوشش نوسان قیمت بیمه بدنه از پوشش‌های تکمیلی بیمه‌نامه بدنه است که این پوشش برای کلیه بیمه نامه‌های وسایل نقلیه قابل ارائه است و مشتریان محترم می‌توانند در هنگام خرید بیمه‌نامه این پوشش را درخواست نمایند.

یادآور می‌شود، مشتریان و سهامداران محترم می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، پیش از مراجعه حضوری و صرف وقت خود با شماره تلفن ۲۸۰۷ تماس حاصل کنند