افشاگری سرمربی تیم ملی قرقیزستان از تصمیم شمسایی

افشاگری سرمربی تیم ملی قرقیزستان از تصمیم شمسایی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا با غلبه بر مالدیو، ترکمنستان و قرقیزستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.

ایران در بازی آخر خود برابر قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۱ پیروز شد. مسابقات این مرحله در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و شکست سنگین میزبان، استعفای سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

«امیرجان موکانوف» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در تازه‌ترین گفتگوی خود اشاره‌ای به عملکرد تیمش در این مرحله و دلایل قبول شکست برابر ترکمنستان و ایران داشته است.

او درباره اینکه ایران دست به تغییر نسل زده است و ترکیب این تیم نسبت به جام جهانی ۲۰۱۶ به نسبت قابل توجهی جوان شده است، گفت: نسل طلایی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۶ به مدال برنز رسید در اکثر موارد به کار خود در تیم ملی پایان داده‌اند. البته حسن زاده همچنان بازی خواهد کرد اما تیم آینده ایران از نسخه بیشکک تشکیل می شود.

سرمربی قرقیزستان با نام بردن از علی اصغر حسن زاده در واقع از تصمیم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای مرحله نهایی انتخابی جام ملت‌های آسیا رونمایی کرده است. حسن زاده کاپیتان سابق تیم ملی و چند بازیکن دیگر باتجربه هرچند در مرحله مقدماتی از سوی شمسایی دعوت نشدند اما با شرایطی که تیم ایران دارد احتمال بازگشتشان به تیم ملی کم نیست.

منبع : مهر