اقامت در هتل عباسی اصفهان با ارزانترین قیمت

اقامت در هتل عباسی اصفهان با ارزانترین قیمت

در سفر به شهر اصفهان برای اقامت شما گزینه‌های زیادی وجود دارند. بسیاری از هتل‌های اصفهان در نزدیکی مراکز تاریخی و دیدنی شهر اصفهان قرار دارند. شما با رزرو هتل اصفهان می‌توانید پیش از سفر با شرایط و ویژگی‌های هتل‌های مختلف بیشتر آشنا شوید و با آرامش خاطر و اطمینان بیشتر هتلی را انتخاب نمایید. سایت گردشگری رادار۳۶۱ با تیم فنی و حرفه‌ای خود به صورت تخصصی در زمینه معرفی و رزرو هتل اصفهان و دیگر شهرهای کشور فعالیت دارد. در ادامه شما با آشنایی بیشتر با هتل عباسی اصفهان می‌توانید این هتل را از طریق سایت رادار۳۶۱ با ارزان‌ترین قیمت رزرو نمایید.

معرفی هتل عباسی اصفهان


هتل عباسی اصفهان که کهن‌ترین هتل شهر اصفهان و یکی از معروف‌ترین هتل‌های دنیا است در سال ۱۱۰۶ به دستور سلطان حسین صفوی ساخته شده‌است. این هتل ۵ ستاره که در معماری از معماری باستان و سنتی ایران استفاده کرده‌است، خود نیز یکی از آثار تاریخی شهر اصفهان محسوب می‌شود. این هتل بی‌نظیر در سال۱۳۵۱ برای ارتقاع سطح خدمات خود و رعایت استانداردهای بین المللی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل عباسی اصفهان که لقب زیباترین مهمانسرای جهان نام گرفته‌است ۲۲۵ واحد اقامتی در سه طبقه دارد. اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به سمت باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. این هتل که دسترسی راحتی به بسیاری از مراکز تاریخی و معروف اصفهان را دارد در میان گردشگران خارجی بسیار محبوب واقع می‌شود.

خدمات هتل عباسی اصفهان


پرسنل باتجربه و حرفه‌ای هتل بهترین خدمات را در تمام زمینه‌های اقامتی و رفاهی به مهمانان و گردشگران خارجی ارائه می‌دهند. خدمات پزشکی و صرافی در این هتل به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. در زمان اقامت واحدهای اقامتی و سوئیت‌های هتل از خدمات خانه‌داری، روم سرویس و مینی بار، اینترنت، شبکه پخش فیلم و بیدار باش بهره‌مند هستند. خدمات لاندری و دستگاه واکس کفش برای مهمانان در هتل وجود دارد. مهمانان می‌توانند در زمان گردش از خدمات تور و تهیه بلیط و تاکسی سرویس به راحتی استفاده نمایند.
خدمات رستوران‌های متنوع وکافی‌شاپ و چایخانه‌های هتل در محیطی زیبا و معماری سنتی از بهترین ویژگی‌های هتل عباسی اصفهان است. رستوران چهلستون هتل با ظرفیت ۴۰۰ نفر و معماری تلفیقی از سبک قاجار و صفوی همراه با چیدمان صندلی‌های طرح داریوش محیطی زیبا و بینظیری ایجاد کرده‌است. جلوه هنر و زیبایی در نقاشی‌های دیوار و سقف، ستون‌ها، درها و شیشه‌های پنجره، کفپوش، نرده، چراغ و آویزهای تالار چشم توجه هر مهمانای را به خود جلب می‌کند. کافه تریای نقش جهان با انواع نوشیدنی‌ها، کیک، دسر و غذاهای فست فود پذیرای مهمانان هتل است.

امکانات هتل عباسی اصفهان


اتاق‌ها و سوئیت‌های قاجاری و پردیس هتل عباسی اصفهان با دکوراسیون ویژه و رویایی همراه با امکاناتی مانند سیستم‌های تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، اینترنت، لوازم بهداشتی، صندوق امانات مکانی مناسب را برای اقامت فراهم کرده‌اند. سالن‌های ورزشی، استخرهای کودکان و بزرگسالان، سونای خشک و بخار و جکوزی برخی از امکانات رفاهی در این هتل مجلل هستند. سالن کنفرانس هتل با طراحی صندلی‌ها به حالت U با ظرفیت ۲۰۰ نفر و سالن اجتماعات هتل با ظرفیت ۵۰۰ نفر همراه طراحی ویژه و خاص برای برگزاری جلسات و همایش‌ها طراحی شده‌است.

موقعیت مکانی هتل عباسی اصفهان و فاصله تا مراکز مهم


هتل عباسی اصفهان که در معروف‌ترین خیابان شهر، چهارباغ عباسی قرار دارد فاصله نزدیکی با بسیاری از آثار تاریخی شهر دارد. مکان‌های تاریخی میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، کاخ هشت بهشت در فاصله حدود یک کیلومتری از هتل قرار دارند. برای بازدید از برخی دیگر از آثار تاریخی زیبای شهر اصفهان مسافران گاهی نیازمند تاکسی می‌شوند اما بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. منارجنبان، کلیسای وانک، پل خواجو، باغ پرندگان از این جمله هستند.
اگر در زمان‌های شلوغ تنوانستید هتل عباسی اصفهان را رزرو کنید هتل ارکید اصفهان نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل تنها ۱ ستاره دارد اما دسترسی بسیار خوبی به مراکز دیدنی شهر اصفهان دارد. از آثار تاریخی که در نزدیکی هتل ارکید اصفهان قرار دارند عبارتند از مسجد امام، کاخ چهلستون، هشت بهشت، عالی قاپو و مدرسه چهلستون. خدمات و امکاناتی مانند اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات، فکس در هتل ارکید اصفهان نیز برای رفاه مهمانان وجود دارند.

مزایای رزرو هتل اصفهان با رادار۳۶۱


در رزرو هتل اصفهان از طریق سایت گردشگری رادار۳۶۱ شما می‌توانید با شرایط و ویژگی‌های هتل‌های اصفهان به صورت کامل و با جزئیات خدمات و امکانات آن آشنا شوید. سایت رادار۳۶۱ پس از دریافت مقصد و زمان اقامت مسافران هتل‌های مختلف را با کم‌ترین هزینه برای رزرو هتل ارزان معرفی می‌کند. در سایت رادار۳۶۱ فیلترهای مختلفی برای انتخاب شرایط اتاق‌ها و موقعیت مکانی هتل وجود دارد. در رزرو آنلاین شما می‌توانید گزینه‌های مختلف را به راحتی با هم در منزل خود و با تلفن همراه و کامپیوتر مقایسه کنید. در رزرو آنلاین در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد و بهترین برنامه را برای سفر خود می‌توانید از پیش تعیین کنید.
در سایت رادار۳۶۱ علاوه بر اطلاعات متنی در خصوص هتل، تصاویر هتل‌ها و سالن‌ها و واحدهای اقامتی برای کاربران در زمان رزرو نشان داده می‌شود. فاصله دقیق مراکز دیدنی و مهم تا هتل مورد نظر شما در سایت رادار۳۶۱ قرار داده شده‌است. کاربران می‌توانند در زمان رزرو از نظرات دیگران مسافران و تجربه اقامت آن‌ها در آن هتل مطلع شوند و انتخاب بهتری داشته باشند. سایت رادار۳۶۱ با موتور جست و جوی قوی خود بهترین و ارزان‌ترین هتل متناسب با شرایط هر کاربر را به آنان پیشنهاد می‌دهد. با رزرو هتل در اصفهان از طریق این سایت در هزینه‌های سفر شما صرفه‌جویی خواهد شد.