انتظار سرمربی تیم ملی کاراته از شاگردانش در قونیه

انتظار سرمربی تیم ملی کاراته از شاگردانش در قونیه

سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط تیم ملی کاراته در آستانه حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: تمرینات خوبی و هدفمندی را مطابق با برنامه‌های که از قبل طراحی شده بود، پشت سر گذاشتیم. اعضای تیم ملی در شرایط بسیار خوبی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی راهی قونیه شدند.

وی ادامه داد: این برنامه تا روز قبل از شروع پیکارها پیگیری می‌شود و در این چند روزه باقی مانده در محل برگزاری مسابقات هم چند جلسه تمرین خواهیم داشت تا بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم و اعضای تیم بتوانند در روز مسابقات به لحاظ روحی، روانی و توان فنی در بالاتری سطح خود ظاهر بشوند و بهترین عملکرد خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: نکته مهم و بارز این تیم جوانی و انگیزه آنهاست. تک تک نفرات این تیم با انگیزه‌های فراوان در تلاش هستند تا توان فنی بالای خود را به نمایش بگذارند. از اعضای تیم می‌خواهم بهترین خود باشند و عملکرد خوبی از خود را نشان دهند. در این صورت است که نتیجه خوبی به دست خواهیم آورد.

هروی با اشاره به سطح فنی بالای این مسابقات گفت: به دلیل حضور کشورهایی که در کاراته دنیا حرفی برای گفتن دارند، مانند ترکیه قهرمان اروپا، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان و کشورهای آفریقایی، انتظار مسابقات سطح بالایی در بازی‌های کشورهای اسلامی داریم و حتی می‌توان گفت رقابت‌هایی در اندازه‌های جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: خوشحالم که این تیم به چنین مسابقات مهمی اعزام شده و محک می‌خورد. برنامه‌های زیادی پیش رو داریم و جوانان با آتیه‌ای که اکنون به ترکیب تیم ملی رسیده‌اند، می‌توانند با استفاده از این فرصت خود توانایی خود را برای مسابقات آتی اثبات کنند.

منبع : مهر