اوون: مسی PSG‌ را حتی ضعیف‌تر کرده است/ نمی‌فهمم چرا می‌گویند آنها مدعی فتح اروپا هستند

اوون: مسی PSG‌ را حتی ضعیف‌تر کرده است/ نمی‌فهمم چرا می‌گویند آنها مدعی فتح اروپا هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فشار هواداران و سطح انتظارات از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از پیوستن لیونل مسی به این تیم بسیار بالاتر رفته است و به خاطر همین موضوع هم بود که توقف این تیم در اولین بازی اروپایی‌اش در این فصل در خانه کلوب بروژ بلژیک با تساوی یک – یک نتیجه‌ای منفی برای آن به حساب آمد. در آن بازی با وجود قرار گرفتن مسی، نیمار و کیلیان امباپه در مثلث خط آتش تیم فرانسوی، این تیم نتوانست آنطور که باید و شاید حریف بلژیکی را به دردسر بیندازد و همین موضوع باعث ایجاد شک و شبهاتی درباره لزوم خرید بازیکنی مانند مسی برای PSG‌ شد.

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید درباره عملکرد پاری‌سن‌ژرمن بعد از به خدمت گرفتن مسی گفت: پاری‌سن‌ژرمن تیمی پرستاره است. مسی، نیمار و امباپه هم هر کدام بازیکنانی فوق‌العاده هستند، اما قرار گرفتن این سه نفر در کنار هم ضعیف‌ترشان کرده است و من فکر نمی‌کنم که آنها جزو مدعیان قهرمانی فتح این دوره لیگ قهرمانان باشند. به نظر من تیم‌های انگلیسی شانس به مراتب بیشتری دارند.

اوون درباره خرید‌های این فصل PSG‌ اظهار داشت: به عقیده من خرید بازیکنانی مانند دوناروما و سرخیو راموس خیلی بیشتر به این تیم برای قهرمانی در اروپا کمک خواهد کرد تا بازیکنی مانند مسی. به نظرم آمدن مسی حتی باعث تضعیف PSG هم شده است، چون باعث شد از ارتباطی که میان امباپه و نیمار بود، کاسته شود.

 

اخبار ورزشی