ایکسگاه پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

ایکسگاه پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

در سال ۱۴۰۰ کجا سرمایه گذاری کنم؟بیت کوین

ایکسگاه پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

ایکسگاه پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال (بیت کوینBTC، اتریومETH، لایت کوینLTC، تترUSDT و…) را به صورت فرد به فرد با امنیت و سهولت برای شما فراهم می کند. ایکس گاه پلتفرم معاملاتی خریایکسگاه ارزهای دیجیتال به صورت فرد به فرد p2p با امنیت بالا و به آسانی . ثبت معاملات کاربران با قیمت‌های لحظه‌ای و دلخواه، تعیین مبلغ معامله توسط کاربر . امکان سپرده گزاری وجه معامله داخل سایت تا انتقال ارز به کیف پول ارز دیجیتال، تسویه حساب آنی وجوه معامله شده ، پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال ، کارمزد ناچیز ، محیط کاربریاسان ، امکان برداشت وجه به صورت ارز دیجیتال ، امکان چت با فرد خریدار

یا فروشنده .

ثبت معاملات ویژه برای مدت تعیین شده .

درExgah با خیالی اسوده معامله کنید..بخرید، بفروشید و یایک مبادله کننده باشید.

ایکسگاه محلی برای مبادلات ارزهای رمزپایه بدون واسطه و فرد به فرد با پرداخت دو مرحله‌ای است که فروشندگان و خریداران ارزهای رمزپایه و دیجیتال را مستقیما به یکدیگر متصل میسازد

درباره ایکسگاه


استارتاپ ایکسگاهبرای اولین بار در ایران با فراهم ساختن فضایی امن برای معاملات ارزهای دیجیتال به صورت فرد به فرد و بدون واسطه ایجاد گردیدتا بتواند هرچه بیشتر کاربران فعال در این بازار را به هم نزدیک کند تا با کوتاه کردن مسیر خرید و فروش و حذف واسطه ها امنیت ، سرعت و قیمت معاملات ارزهای دیجیتال را با بستری کاملا بهینه شده بهبود بخشد

مزیت های ایکسگاه


مبادلات فرد به فرد و بدون واسطه امنیت خرید و فروش با پرداخت امن دو مرحله ای سرعت دریافت ارزهای دیجیتال همزمان با تایید خرید سرعت دریافت مبلغ پرداخت شده همزمان با تایید فروش یافتن تبادل کنندگان با بهترین قیمت ها و حداقل و حداکثر حجم خرید و فروش قیمت های رقابتی با وجود تعداد زیاد فروشندگان و خریداران شفاف سازی معاملات باقابلیت ارتباط مستقیم با فروشندگان و خریداران پیگیری تمام معاملات از طریق تیم ایکسگاه و پشتیبانی ۲۴ ساعته

ایکسگاه


ایکسگاه محلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت فرد به فرد می باشد و امنیت معاملات صورت گرفته بین فروشندگان و خریداران را به صورت پرداخت دو مرحله ای کامل می کند، یک فروشنده با اطمینان پس از پرداخت امن از طرف خریدار اقدام به ارسال ارز دیجیتال مورد نظر می کند و یک خریدار با اطمینان پس از دریافت کامل ارزدیجیتال در کیف پول خود اقدام به آزاد سازی وجه ضمانت شده می کند. در ایکسگاه سرعت درخرید و فروش ها بالا رفته و کارمزد انتقالات به کمترین میزان ممکن میرسد.

پذیرش شرایط استفاده


ایجاد حساب کاربری در ایکسگاه به معنی قبول شرایط استفاده از خدمات ایکسگاه می باشد و کاربران برای فعالیت در ایکسگاه ضروری می باشد تا قوانین و شرایط را کاملا مطالعه کنند.

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری


برای استفاده از خدمات ایکسگاه نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید و اطلاعات وارد شده برای ثبت نام باید مطابق با اطلاعات حقیقی کاربران باشد و همچنین تمامی ترکنش ها و درخواست ها باید مرتبط با حساب کاربری ایجاد شده باشد، در شرایط خاص کاربران میتوانند برای تراکنش ها و برداشت ها از حساب هایی با نام افراد دیگر استفاده کننده که قبل از اقدام می بایست با پشتیبانی تماس گرفته تا هویت حساب مورد تایید قرار گیرید. کاربران موظف هستند از اطلاعات ورود به حساب کاربری خود (ایمیل، رمز عبور) محافظت کنند.

تایید هویت


ایکسگاه برای ایجاد فضایی امن در معاملات اقدام به تایید هویت کاربران خود با درخواست مدارک هویتی از سوی فروشندگان و خریداران می کند، مدارک تایید هویت میتواند تصویر کارت ملی، پاسپورت و یا شناسنامه باشد و برای تایید حساب بانکی میتوان از کارت بانکی، پرینت حساب، دفترچه حساب و یا مدارک مرتبط که هویت حقیقی افراد را مشخص کند استفاده کرد. تمامی مدارک ارسالی و هویتی افراد نزد ایکسگاه محفوظ است

خرید و فروش از دیجیتال

شما می توانید با ارسال درخواست خرید یا فروش به دیگر کاربران که در لیست فروشندگان و یا خریداران قرار دارند اقدام به معامله ارزهای دیجیتال کنید.

خرید


با ارسال درخواست خرید شما در جایگاه خریدار قرار گرفته که بعد از تایید، فروشنده مبلغ مشخص شده در معامله از طریق شما در ایکسگاه سپره می شود و اطلاعات کیف پول دریافت کننده ارز دیجیتال را برای فروشده ارسال می کنید که پس از انتقال ارز دیجیتال مورد نظر از سوی فروشنده و دریافت کامل آن در کیف پول مشخص شده مبلغ سپره از طرف شما برای فروشنده آزاده سازی می شود.

فروش


با ارسال درخواست فروش شما در جایگاه فروشنده قرار گرفته که پس از تایید، مبلغ مشخص شده در معامله از طریق خریدار در ایکسگاه سپره می شود و اطلاعات کیف پول دریافت کننده برای شما ارسال میگردد که پس از انتقال ارز دیجیتال مورد نظر از سوی شما و دریافت کامل آن در کیف پول مشخص شده مبلغ سپره از طرف خریدار برای شما آزاد سازی می شود. *بعد از ارسال یک درخواست تا مدت زمان ۴۵ دقیقه در صورت دریافت نکردن پاسخ از سوی فروشنده یا خریدار گزینه لغو معامله فعال خواهد شد که میتوانید بعد از لغو معامله به دیگر معامله کننده گان مجددا درخواست ارسال نمایید. بخش داوری ( حل اختلافات ) بعد از ارسال کامل ارز دیجیتال از طرف فروشنده به کیف پول مشخص شده، در صورتی که خریدار به هر دلیلی بعد از پایان معامله تایید دریافت ارزدیجیتال و آزاد سازی مبلغ سپرده شده را انجام ندهد فروشنده میتواند معامله را به بخش داوری گزارش دهد. هنگامی که یک فروشنده یا خریدار در یک معامله دارای اختلاف شوند میتوانند معامله مورد نظر را از طریق ایکسگاه مورد داوری قرار دهند که پشتیبانی ایکسگاه سریعا مسئله مورد نظر را حل خواهد کرد. بخش داوری فقط در معاملاتی که وضعیت باز دارند قابل استفاده است که در این حالت فروشنده ارز دیجیتال را به کیف پول خریدار ارسال کرده است و مبلغ مشخص شده به صورت سپرده گروگذاری شده نزد ایکسگاه قرار دارد.

برسی اختلاف و داوری


برای حل اختلاف و داوری معاملات پشتیبانی ایکسگاه با برسی کامل اطلاعات وارد شده در صفحه معامله که در آن موارد کاملی مانند: کیف پول(wallet)، کد انتقال TXID(transaction code)، حجم(volume)، و اطلاعات و پیام های ارسال شده بین خریدار و فروشنده ثبت شده را مورد برسی و بازبینی قرار خواهد داد و کاملا وضعیت انتقال مشخص خواهد شد و در مواردی پشتیبانی ایکسگاه میتواند درخواست اطلاعاتی از دو طرف معامله برای برسی بیشتر نمایید که در این صورت فروشنده و خریدار موظف به ارسال اطلاعات درخواستی هستند

معیارهای داوری


بعد از برسی کامل پشتیبانی ایکسگاه و مشخص شدن وضعیت معامله اگر انتقال ارزدیجیتال به صورت کامل از طریق فروشنده به کیف پول مشخص شده انجام شده باشد مبلغ سپرده برای فروشنده آزاد خواد شد. اگرانتقال ارزدیجیتال در مدت زمان مشخص شده کاملا کانفرم نشده باشد و در حالت pending باشد تا زمان کامل شدن انتقال وضعیت معامله باز خواهد ماند و تا مشخص شدن کامل وضعیت مبلغ به صورت سپرده نزد ایکسگاهحفظ می شود. اگر انتقال به کیف پول مشخص شده انجام نشده باشد مبلغ سپرده شده به حساب خریدار بازگشت داده می شود.

ارتباط بین کاربران


تمامی ارتباطات بین کاربران میبایست از طریق پلتفرم ایکسگاه باشد و ارسال شماره تماس و سایر راههای ارتباطی در ایکسگاه مجاز نمی باشد. برای داشتن معاملات ضمانت شده فقط از طریق درگاه پیام رسان ایکسگاه در ارتباط باشید تا تمامی موارد ارسال شده قابل پیگیری باشد. معاملات خارج از پلتفرم به هیچ عنوان قابل پشتیبانی از طریق ایکسگاه نبوده و مسئولیت آن با معامله کنندگان خواهد بود.

آگاهی کامل از معاملات


انجام معاملات بر روی پلتفرم ایکسگاه به منزله آگاهی کامل از قیمت ها و پذیرش ریسک سرمایه گذاری در زمینه ارزهای رمزپایه می باشد. انجام تمامی معاملات بر روی پلتفرم ایکسگاه و خرید و فروش ارزهای رمزپایه به منزله استفاده در فعالیت های قانونی تلقی شده و مسئولیت آن با معامله کنندگان می باشد.

واریز و برداشت وجه


افزایش موجودی حساب کاربری (شارژ حساب) فقط از حساب بانکی هم نام با کاربر تایید هویت شده مقدور می باشد. برداشت وجه از حساب کاربری در ایکسگاه فقط با اطلاعات حساب بانکی هم نام با کاربر تایید هویت شده مقدور می باشد. تمامی پرداخت ها از طریق سیستم پایا انجام خواهد شد و طبق مصوبه بانک مرکزی کلیه تراکنش‌های پایا در روزهای غیرتعطیل، دو مرتبه و در ساعت‌های ۳:۴۵ بامداد و ۱۵:۴۵ عصر انجام می‌پذیرند.
*زمان ثبت درخواست برداشت وجه برای سیکل ساعت ۳:۴۵ تا قبل از ۲۴ هر شب و برای سیکل ساعت ۱۵:۴۵ تا قبل از ۱۲ هر روز می باشد.
*صدور حواله پایا در روزهای تعطیل امکانپذیر نبوده و درخواست های برداشت وجه در اولین روز بعد تعطیلی واریز خواهند شد.

هزینه ها و کارمزد


کارمزد دریافتی ایکسگاه۰٫۴ درصد از هر معاله از فروشنده و خریدار می باشد. ثبت نام و تمامی امکانات استفاده از ایکسگاه رایگان بوده و هزینه ای برای ثبت آگهی معاملات دریافت نمی شود.