باتری سمعک از کجا بخریم ؟

باتری سمعک از کجا بخریم ؟

افرادی که از سمعک استفاده می کنند ، نیاز به خرید مداوم باتری سمعک دارند . این محصول ، اصلی ترین کالای جانبی سمعک محسوب می شود . باتری های سمعک در دو نوع یکبار مصرف و قابل شارژ در بازار موجود هستند . باتری های قابل شارژ درون دستگاه سمعک تعبیه شده اند و برای شارژ شدن ، باید توسط اداپتور های مخصوص به برق وصل شوند .
اما باتری های یکبار مصرف ، پس از اتمام باید دور انداخته شوند . این باتری ها با سیستم روی – هوا کار می کنند . به این صورت که با قرار گرفتن در معرض هوا ، فعالیت های شیمیایی آنان اغاز می شود و به صورت بی وقفه ، تا زمان اتمام عمر باتری ، این روند ادامه دارد .

از مهم ترین فاکتور های انتخاب باتری سمعک ، می توان به :

  • میزان طول عمر آن
  • کارکرد و کیفیت در انتقال صدا
  • حذف صدا های اضافه ، نویز و صدا های تیز
  • و …

اشاره کرد . باتری هایی که از برند های معتبر جهانی تولید شده اند ، دارای تمامی این فاکتور ها می باشد . باتری های با کیفیت ، در مرحله ی اول ، میزان عمری بیشتر از سایر باتری ها دارند . به طور معمول ، طول عمر هر باتری بر اساس سایز آن ، رقمی استاندارد می باشد . با این حال ، برند های برتر سعی بر این داشته اند تا طول عمر باتری را در حد امکان افزایش دهند .

علاوه بر این ، استفاده از برخی باتری های بی کیفیت ، باعث می شود که صدا هایی مانند نویز و سوت زدن در گوش شنیده شود . این کار ، علاوه بر مشکلاتی که برای شنوایی ایجاد می کند ، می تواند در طول عمر دستگاه نیز اثر گذار بوده و به مرور ، موجب تخریب آن شود .

به همین علت ، توصیه می شود در انتخاب بهترین مارک باتری سمعک ، دقت شود .

مطلبی در سایت تجهیزات پزشکی بی گزند منشتر شده است با عنوان “بهترین مارک باطری سمعک ” توصیه می کنیم این مطلب را حتما مطالعه نمایید 

باتری های سمعک با تنوع بسیار بالایی در بازار موجود هستند . هر فرد با توجه به ویژگی ها ، قابلیت ها و سایر مزایای هر کدام ، می توانند در انتخاب باتری مناسب اقدام کنند . از بهترین مارک های باتری سمعک در جهان می توان به برند های زیر اشاره نمود :


باتری سمعک زیمنس :

قطعا یکی از شناخته شده ترین برند های جهانی در زمینه ی تولید تجهیزات شنوایی ، می توان به برند زیمنس اشاره نمود . این برند ، آلمانی ، به طور وسیعی در آسیا ، اروپا ، امریکا و سراسر جهان به فروش می رسد . زیمنس با نام سیگنیا نیز فعالیت داشته و محصولات آن ، با این نام نیز شناخته می شوند . محبوبیت و موفقیت این برند در حدی می باشد که توانسته لقب ” بزرگ ترین شرکت تولید کننده ی تجهیزات پزشکی ” را از آن خود کند .
زیمنس در زمینه ی تولید انواع باتری سمعک ، فعالیت گسترده ای دارد . پر فروش ترین باتری های این شرکت ، باتری های سمعک یکبار مصرف روی – هوا هستند . این باتری های یکبار مصرف در سایز های ۱۰ ، ۱۳ ، ۳۱۲ و ۶۷۵ تولید می شوند . کیفیت بالای این باتری ها باعث شده تا نسبت به باتری های مشابه از دیگر برند ها ، طول عمر بیشتری داشته باشند . به خصوص که با نگهداری مناسب از آنان ، می توان این میزان عمر را به حداکثر رساند . گنجایش این باتری ها ۳۰۰ میلی آمپر در ساعت است و ولتاژ آنان برابر با ۱.۴۵ می باشد .

باتری سمعک ریوواک :

از برترین برند های انگلیسی ، می توان به برند ریوواک اشاره کرد . این برند در زمینه ی انواع باتری سمعک ، باتری های روی – هوا ، باتری سمعک ایمپلنت و … فعالیت گسترده ای دارد . این محصولات به نحوی طراحی شده اند که عاری از جیوه باشند . در نتیجه ، خطرات زیست محیطی ناشی از این عنصر در محصول را به حداقل رسانده است .
سایز بندی و رنگ بندی این باتری ها مشابه با استاندارد های جهانی می باشد . در نتیجه افراد از سراسر جهان ، با اطلاع از رنگ باتری مورد نیاز ، می توانند محصول مورد نظر را خریداری نمایند .
این باتری ها برای به حداکثر رسیدن طول عمر ، لازم است تا از برخی شرایط محیطی دور بمانند . عواملی همچون :

  • سرمای شدید
  • گرمای شدید
  • رطوبت بالا
  • نور مستقیم خورشید
  • اسیب های فیزیکی
  • و … ،
  • منجر به کاهش طول آن ها می شود . در نتیجه باید در محیطی امن ، خشک و خنک نگهداری شوند ؛ تا از تخریب زود هنگام آنان جلوگیری شود .

باتری سمعک دوراسل :

برند دوراسل ، همواره به عنوان برندی برتر در زمینه ی تولید انواع باتری فعالیت دارد . باتری های سمعک این برند نیز در سطح جهانی شناخته شده هستند و مورد تایید تمامی پزشکان و متخصصین شنوایی می باشند .
این برند آمریکایی ، محصولی را تولید نموده است که از سطح کیفی عالی برخوردار بوده و می تواند تا مدت بسیار زیادی نسبت به سایر برند ها فعالیت کند . با این حال ، هنگام خرید این محصول باید آن را از مراکز معتبر خریداری نمود . چرا که بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید نمونه های تقلبی از این محصول کرده اند .
خرید از مراکز معتبر ، باعث می شود تا محصولاتی اصل و اورجینال دریافت شود .
بسته بندی این محصول به گونه ای صورت گرفته است که بیشترین محافظت از باتری ها را ایجاد کند . این بسته بندی به گونه ای صورت گرفته است که از باتری ها در برابر خطرات محیطی ، نوسانات و شرایط دمایی و … محافظت می کند . در نتیجه با نگهداری باتری ها درون بسته بندی مخصوص آن ، تا زمان رسیدن به زمان استفاده ، می توان عمر آن را به حداکثر رساند .

اگر به مشاوره نیاز دارید می توانید به سایت کالای پزشکی بی گزند (Bigazad.com) مراجعه کنید و از مشاورن این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید