بازدید سرپرست دبیرکل از مرکز ملی فوتبال

بازدید سرپرست دبیرکل از مرکز ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به همراه سید امیر حسینی، معاون پشتیبانی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی، علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی فوتبال، مهدی شریفی، رئیس دپارتمان تشریفات و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال، از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کردند.

پرهیزکاری درباره بازدید از مرکز ملی فوتبال گفت: قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده تا تیم‌های ملی بتوانند آسوده خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیتشان باشیم از همین رو با بررسی و بازدید میدانی که از امکانات مرکز ملی داشتیم، نکات مختلفی را به هر یک از مسئولین بخش مربوطه اعلام کرده تا با رفع آن شاهد شرایط بهتر و مناسب‌تری از لحاظ زیر ساختی باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای کلیه تیم‌های ملی و در رده‌های مختلف فراهم آوریم تا ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند. یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات بوده که این امر اتفاق افتاده و با رفع برخی موارد، سعی بر ایجاد روند بهتر برای زیر ساختها و تجهیزاتی که مدتهاست در شرایط راکت بوده‌اند، داریم.

منبع : مهر