بازیکنان آماده به گروه الف دعوت می‌شوند/ بازیکن ثابت نداریم

بازیکنان آماده به گروه الف دعوت می‌شوند/ بازیکن ثابت نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از ۳۱ تیر تا هفتم مرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی این رده سنی از حذف احتمالی ۵ بازیکن از اردوی تیم ملی الف زیر ۱۶ سال خبر داد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در این خصوص اظهار کرد: امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه) نخستین اردوی تیم به پایان می‌رسد و چهار روز استراحت برای بازیکنان در نظر گرفتیم که در این مدت اعضای تیم ب در قالب دو گروه به اردو دعوت شده‌اند تا از نظر آمادگی بررسی شوند و اگر نیاز به آموزش تکنیکی دارند، به آن‌ها آموزش داده شود.

وی افزود: در این میان آن دسته از افرادی که از گزینش‌های پیشین جامانده بودند هم فرصت دیگری خواهند داشت تا مورد ارزیابی قرار گیرند.

صادقیانی ادامه داد: اعضای تیم ب پس از این اردو به شهرهای خود بازمی‌گردند تا به تمرینات خود ادامه دهند و البته از میان این بازیکنان افرادی که آمادگی جسمانی کافی دارند به گروه الف دعوت خواهند شد تا به اردوی دوم آماده‌سازی تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال با بیان این که اردوی دوم تیم زیر ۱۶ سال پسر از ۲۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تمرینات در سالن سایپا انجام می‌شود و امروز پس از بررسی آنالیزهای انجام شده و جلسه با کادر فنی احتمالا ۵ بازیکن از تیم گروه الف به گروه ب منتقل خواهند شد و اردوی دوم با ۲۱ نفر ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید انگیزه لازم برای حضور در تمرینات و مسابقات تیم ملی زیر ۱۶ سال داشته باشند و جابجایی در اردوی دو گروه الف و ب این تیم طبیعی است، زیرا آماده‌ترین بازیکنان برای اعزام انتخاب خواهند شد.