با استفاده از فرصت های کوچک میلیاردر شدم

با استفاده از فرصت های کوچک میلیاردر شدم

برای اینکه در این جامعه  یک فرد موفق محسوب شویم باید یک شغل پر درآمد انتخاب کنیم من بعد از تموم شدن سربازیم وارد عرصه ی تجارت شدم با فروش بالایی که در این حوزه داشتم میلیاردر شدم.

سیب درختی بنفش

امروزه استان آذربایجان به دلیل داشتن باغات میوه و گردو گرمسیری قطب اصلی تولید کننده سیب درختی بنفش می باشد که بیش از نیمی، صادرات این محصول از همین استان انجام می شود.

مشکل اصلی که این نمونه از میوه ها دارد، قیمت بسیار پایین آن برای کشاورزان است؛ در واقع کشاورز هنگامی که این محصول را برداشت می کند با قیمتی بسیار ناچیز به خریدار می فروشد در صورتی که حتی هزینه کشت آن هم تامین نخواهد شد.

با توجه به اینکه در سالهای اخیر تولید و رشد این محصولات در داخل کشور بسیار رونق گرفته است؛ بنابراین فروش سیب درختی صادراتی و میوه شلیل نیز افزایش یافته است.

در فروش این نمونه از محصولات پارامترهایی مانند رنگ، سایز، بسته بندی، طعم و… تاثیر گذار است؛ بنابراین اگر قصد خرید و یا فروش این نمونه از محصولات را دارید باید حتما به این موارد دقت نمایید.

سیب گلاب قرمز

سیب گلاب قرمز دارای ترکیبات ارزشمندی از جمله آنتی اکسیدان آنتوسیانین، ویتامین A، ویتامین‌های گروه B از جمله تیامین، نیاسین، اسید فولیک، پتاسیم، فسفر، روی، آهن، کلسیم، نیاسین و پانتوتنیک اسید است. همچنین اگر سیب دارای پوست قرمز باشد، حاوی آنتی اکسیدان فلاونوئید نیز خواهد بود.

با توجه به اینکه یکی از مواد مغذی پر ارزش در سیب گلاب آنتی اکسیدان‌ها هستند، این ترکیبات با رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و به خنثی کردن آن‌ها می‌پردازند. آنتی اکسیدان‌های موجود در سیب گلاب از بروز سرطان جلوگیری می‌کنند. یکی از سرطان‌های قابل پیشگیری با مصرف سیب گلاب سرطان ریه است.

سیب قرمز ترش

سیب‌قرمز ترش یکی از سالم ‌ترین میوه ها است. رنگ آن سبز است و طعمی ترد، ترش و آبدار دارد. سیب ترش دارای قند پایین و سرشار از فیبر و مواد مغذی گیاهی است که برای سلامتی شما مفید است. آنها را می توان به تنهایی خورد یا در دستور العمل های سالم قرار داد تا از مزایای آنها بهره مند شوید.

تقریبا هیچ ماده غذایی وجود ندارد که هم شیرین باشد و هم قند کمی داشته باشد. چیزی که سیب ترش را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند، نه تنها طعم و مزه آن است بلکه ارزش کالری و آنتی اکسیدان های آن است. از خواص سیب ترش می توان به جلوگیری از مشکلات افزایش سن (مانند آلزایمر و پوکی استخوان) اشاره کرد.

مزایای فراوان سیب ترش این میوه آبدار و گوشتی را به یک مکمل فوق العاده برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل تبدیل می کند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خواص سیب ترش با ما در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.