با الگو گرفتن از افراد ثروتمند از آنها پیشی گرفتم

با الگو گرفتن از افراد ثروتمند از آنها پیشی گرفتم

الگو قرار دادن زندگی افراد ثروتمند و پولدار می تواند گریزی بزند بر تمامی کندی ها و در خواب فرو رفتن ها.در اوایل راه که انتخاب کرده بودم در زمینه محصولات حصیر شروع به فعالیت کنم، به دنبال زندگی نامه و شیوه رفتار این افراد می رفتم و ازتجربیات شیرین و کاربردی آن ها استفاده می کردم.با گذر زمان مراودات اجتماعی خود را با افراد پولدار بیشتر کردم و از طریق هم صحبتی، افکار و باور های آن هارا در ذهن خود گنجاندم.
حصیر بامبو

حصیر بامبو استحکام و مقاومت بالایی دارد و می توان هر نوع وسیله ای را با آن ساخت که دوام  خوب هر سازه را تضمین می کند.

بامبوها بیشتر در مناطق استوایی رشد می کنند که دارای قطر و ضخامتهای متعددی می باشند و با رشته های گیاهی حصیر چوبی زیبایی توسط دست هنرمندان ساخته می شوند ساقه های بامبو را می توان بیش از ۱۵ سال نگهداری کرد که ساختار آن تغییری نکند.

حصیرهای بامبو با عملکردهای طولانی و مواد با کیفیت استحکام بالایی دارند و هر ساقه ی بامبو را می توان در ساخت وسایل به کار ببرد ورقهای بامبو با مواد نگهدارنده قالب گیری می شوند و در استراحتگاه ها، ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.

حصیر جنوب

حصیرجنوب درگذشته بسیار پرکاربرد بوده است و کمتر فردی است که آن را ندیده و خاطره نداشته باشد. حصیر بافی از سنت های قدیمی است که شما می توانید با حصیر جنوب خاطرات دوران قدیم را تداعی کنید و در این حال و هوای امروزی سری به دوران گذشته بزنید.

برای تولید حصیر، دارهایی را مانند دار قالی روی زمین قرار می دهند و به صورت تار و پود حصیر ها را با نخ های مخصوص می بافند و با شانه هایی مانند قالی رویشان ضربه می زنند. سنت حصیربافی سخت و زمان بر است که در منازل و بیشتر بانوان این مرزوبوم به آن مشغول بوده اند.

امروزه خیلی از سنت ها و صنایع دستی به خاطرات پیوسته و در ورامین  اندک شمارند کسانی که حصیر با کاربردهای فراوانی که دارند را استفاده کنند.

حصیر چوبی

اکثر مراکز تولید کننده محصولات حصیری به دنبال حصیر چوبی با کیفیت می باشند که با استفاده از آن نمونه های مرغوب و درجه یک محصول را ارائه کنند، از این رو مراکز فروش حصیر چوبی بهترین نمونه های محصول خود را ارائه می کنند.

یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز پخش و عرضه حصیر چوبی مجموعه تجاری  ما می باشد که متنوع ترین محصولات و درجه یک ترین تولیدات را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

یکی از مراکز پیشرو در زمینه تجارت و صادرات حصیر در کشور می باشد که سالهای زیاید در این عرصه فعالیتهای چشمگیری داشته است و همواره با ارائه محصولات با کیفیت توانسته رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد.