با ایزوگام ثروت را را به زندگی ام چسباندم

با ایزوگام ثروت را را به زندگی ام چسباندم

پول یار همیشگی و یکی از فاکتورهای مهم جهت رسیدن به خوشبختی می باشد، مدتی به دنبال راهکاری می گشتم تا بتوانم این عامل خوشبختی را به میزان بسیار زیادی برای خودم بدست بیاورم تا اینکه با کسب و کار در حوزه ایزوگام آشنا شدم و موجب شد به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

ایزوگام پشت بام

اگر ایزوگامی که برای زیر زمین، ایزوگام پشت بام و یا هر مکانی که استفاده می کنید مرغوب باشد نباید بوی نامطلوب دهد و اگر دست با آن برخورد کرد دچار سیاهی نشود و با جا بجایی شکسته و تا نشود و اگر اشیایی به آن برخورد کرد دچار پارگی نشود.

آبی که در استخر و حوض به صورت مداوم وجود دارد به علت اینکه با کلر و مواد پاک کنننده قوی ترکیب می شود باعث خرابی دیواره های استخر می شود به همین دلیل از ایزوگام استفاده می کنند. عایق بندی استخر توسط ایزوگام از تمام عایق بندیهایی که با مواد پلاستیک، گیاهان، خاک، مصالح ساختمانی صورت می گیرد بهتر است و نفوذ ناپذیر می باشد.

ایزوگام چسب دار

نسل جدید عایق های رطوبتی نانو موجود در بازار که به ایزوگام چسب دار معروف شده اند پوشش هایی تهیه شده از مشتقات قیر می باشند که بدون نیاز به چسب یا فرآیند حرارت دهی می توان آن ها رادر هر سطحی نصب نمود.

برای نصب این نوار های عایق تنها لازم است که پوشش چسب را از روی آن برداشته و در محیط مورد نظر قرار دهید تا در فرآیند جای گذاری به آن سطح متصل شود این ایزوگام ها از مقاومت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود دارند.

در ترکیبات این محصول از عناصر بهبود یافته استفاده شده است که می تواند عمر مفید ایزوگام را بالاتر ببرد.

نسل جدید ایزوگام های چسبی به راحتی روی ایزوگام های قبلی و هر سطحی قابل اجرا هستند.

این ایزوگام ها به صورت چسبدار تهیه می شوند و با برداشتن پوشش آن ها روی هر سطحی قابل اجرا هستند.

ایزوگام پلیمری

امروزه کارخانجات متعددی به تولید انواع مختلف ایزوگام پلیمری می پردازند از آنجایی که امروزه این محصول درساختمانها و سایر جاها کاربردهای فراوانی دارد بدین ترتیب خرید و فروش این محصول با سودآوری فراوانی همراه می باشد.

به علاوه برخی از تولیدات داخلی این محصول به دلیل تقاضای فراوان کشورهای همسایه به سایر کشورها صادر می گردد و صادرات ایزوگامهای پلیمری بخشی از تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.

یکی از ایزوگامهایی که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد ایزوگام پلیمری است و از آنجایی که در تولید ایزوگامهای پلیمری از نوعی قیر به صورت خالص استفاده می نمایند در نتیجه این محصول از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.