با این قاعده شما هم می توانید یک میلیاردر شوید

با این قاعده شما هم می توانید یک میلیاردر شوید

برای ثرومند شدن در گام اول باید اهداف و مسیر راه را مشخص کنید، نوشتن اهداف و نتایجی که در راستای این اهداف بدست آمده نقشه راه موفقیت را بهتر نشان داده و به شما می گوید در کجای مسیر ثروتمند شدن قرار دارید.در ادامه چند حوزه ی درآمدزا و پولساز را بیان می کنیم.

قیمت سیب درختی امروز

می توان گفت آنالیز ما از قیمت سیب درختی امروز ایران در سال ۱۴۰۱ این است که اگر پاکستان و هند حجم تقاضا قابل قبولی همچون سالهای قبل داشته باشند، می توان این میوه پر طرفدار را با قیمت خوبی فروخت که باعث قوت گرفتن خرید و فروش این میوه در سردخانه ها خواهد شد.

مبل فرانسوی پشت حصیری

در رابطه با مبل فرانسوی پشت حصیری می توان گفت این مدل مبل دارای لبه های گرد می باشد و از آنجا که دسته های آنها نیز شباهت بسیار زیادی به دسته های مبل کلاسیک دارد یعنی تقریبا به همان سبک  طراحی و ساخته می شوند پس در گروه مبل کلاسیک قرار می گیرند.

ادویه پاپریکا دودی

اگر به دنبال آن هستید که طعم و بوی دودی به غذای خود دهید، بهتر است به فکر تهیه ی ادویه پاپریکا دودی باشید. تفاوت اصلی پاپریکا و پاپریکا دودی این می باشد که قطعات فلفل پس از خشک شدن بر روی آتش خشک و دود می شوند و در ادامه آنها را خشک و آسیاب می کنند و در این روش ادویه ها حالت دودی به خود می گیرند که طعم فوق العاده ای را به غذا می دهند.