با این منسوجات به سود و درآمد برسید

با این منسوجات به سود و درآمد برسید

از پارچه استفاده های متعددی می شود آن اتومبیلی که سوار می شویم در ساخت آن از پارچه چرمی استفاده می شود یا آن دستمالی که بوسیله آن شیشه اتومبیل مان را تمیز می کنیم و یا کت و مانتویی که می پوشیم پارچه در آن استفاده شده است، پس پارچه می تواند یه کسب و کار خیلی عالی باشد، کسب و کاری که شما را به سود می رساند در ادامه چند نوع از انواع پارچه را بررسی می کنیم.

پارچه تنظیف

یکی از ضروری ترین وسیله ای که کاربردهای متنوعی از آن می شود پارچه می باشد. پارچه تنظیف یکی از انواع پارچه است که تجارت و صادرات آن امروزه به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت خرید و فروش روز آن امروزه به دلیل نوسانات قیمتی به صورت دقیق عنوان نمی شود و شما برای اطلاع از این قیمتها می توانید به سایتهای معتبر مراجعه کرده و از این قیمتها اطلاع پیدا کنید. یکی از مهم ترین اختراعات پارچه ها می باشند که امروزه در انواع مختلفی برای کاربردهای متنوع از آن استفاده می شود.

پارچه جین

این کالا های ضخیم را می توان به شیوه های مختلفی فرآوری کرد پارچه جین دارای حالت ایستایی بسیار مناسبی هستندآن ها بیشتر برای دوخت شلوار مورد استفاده قرار می‌ گیرند.این پارچه ها برای لباس هایی که در محیط های کاری مناسب هستند نیز استفاده می گردند و انواع پارچه ها و لباس هایی که برای مهمانی و دیگر مراسم ها استفاده می شوند با این پارچه ها دوخت می گردند.پارچه جین ضخیم دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و طیف رنگی آبی آن ها از استفاده زیادی برخوردار است.آن ها از آبی روشن تا آبی تیره را مورد پوشش قرار می‌ دهند و دارای کاربرد مناسبی هستند، بافت این پارچه ها بسیار مستحکم بوده و با استفاده از نخ های اصلی و الیاف های درجه یک تولید شده اند.

پارچه حوله ای

کشور ایران در تولید انواع پارچه ها از جمله پارچه حوله ای در این چند سال اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است. به طوری که با جدیدترین تکنولوژیها، تولیدات خود را به بازار عرضه می کند.انواع پارچه های حوله ای با قابلیت جذب آب بالا به فروش می رسد که به بررسی ویژگی های آنها می پردازیم.یکی از پرطرفدارترین انواع منسوجات، پارچه های حوله ای هستند که اکثر ما با این نوع پارچه به خوبی آشنایی داریم، از بارزترین ویژگی این نوع پارچه، نرمی ولطافت آن است که همین ویژگی باعث شده است کاربردهای زیادی نیز داشته باشد مانند دوخت لباسهای زمستانی، تهیه لوازم بیمارستانی، کالای خواب و غیره.