با این نوع پارچه به ثروت برسید و میلیونر شوید

با این نوع پارچه به ثروت برسید و میلیونر شوید

در این مقاله میخواهیمم به شما بگوییم چگونه با پارچه می توان به موفقیت های زیادی رسید، پارچه انواع مختلفی دارد شما با آگاهی از این موضوع و سنجیدن شرایط می توانید در یک سال پولدار شوید و مشکلات مالی تان را حل کنید، برای آگاهی شما عزیزان چند مدل پارچه را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید، امیدوارم با خواندن این نکات شما نیز ثروتمند شوید.

پارچه ژرسه

ژرسه یک نوع پارچه از جنس پشمی است که در گذشته از این پارچه برای دوخت البسه برای فصول سرد سال استفاده می شده است. پارچه ژرسه کشی کرپ مانتویی در گذشته از جنس پشم بوده اما اکنون با توجه به پیشرفت تکنولوژی از پنبه و الیاف مصنوعی در تولید این پارچه استفاده می شود.در سالهای اخیر پیدا کردن البسه با جنس پنبه و مصنوعی که از پارچه ژرسه در تولید آن استفاده شده باشد بسیار راحت بوده و دارای قیمت مناسب تری می باشد.پارچه ژرسه دارای ویژگیهایی است که می توان به کشسانی بالا، ریز بافت بودن پارچه اشاره نمود که به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی است.

پارچه غواصی

امروزه یکی از پر فروش ترین پارچه ها در دنیا پارچه غواصی مسکو مازراتی است که از آنها لباسهایی زیبایی دوخته و در رنگهایی جذاب تولید می شوند که در ابتدا باید بدانیم پارچه چیست و چه انواعی دارد.پارچه از مهمترین نیاز انسان می باشد که در هر دوره ای به آن نیاز است که پارچه از کنار هم قرار گرفتن الیاف و نخها تشکیل شده است و از پارچه می توان انواع شلوارها، لباسها، رومبلی در طرحها و رنگهای متنوع دوخت.پارچه انواع مختلفی دارد که شامل: چرم، پلی استر، غواصی، کرپ، مسکو، ساتن، ابریشم، مازراتی و غیره می باشد. یکی از انواع پارچه ها، مازراتی است که جنس آن ضخیم و بدون پرز است و این پارچه را می توان در فصلهای مختلف استفاده نمود و کاربردهایی که از مازراتی می شود می توان در لباسهای مجلسی، شلوار، پیراهن، کت، رومبلی استفاده نمود.

پارچه فاستونی

پوشاک از جمله مهم ترین محصولاتی است که به دلیل ارتباط‌ مستقیمی که با پوست بدن دارد در انتخاب آن باید نهایت دقت را کرد پارچه فاستونی چهار خانه کشی براق نوعی پارچه هستند که بخاطر جنس لطیف و نرمی که دارند به پوست بدن انسان کمتر آسیب می رسانند می توانند بهترین انتخاب برای دوخت لباس های رسمی و حتی روزمره باشند. پارچه های فاستونی به سبب ایستایی و مقاومتی که دارند بهترین انتخاب برای دوخت کت و شلوار های مردانه، کت و شلوار های رسمی زنانه هستند. اگر که داماد هستید و به دنبال یک پارچه مناسب برای داشتن یک تیپ جذاب هستید حتما از پارچه های فاستونی استفاده کنید.الیاف بکار رفته در پارچه های فاستونی بسته به کاربردی که فرد از آن پارچه خواهد داشت می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد.