با برنامه ریزی توانستم رنگ ثروت میلیاردی را ببینم

با برنامه ریزی توانستم رنگ ثروت میلیاردی را ببینم

از چند تن از افراد موفق در حوزه ی رنگ مشاوره گرفتم و بر طبق گفته ی آنها برنامه ریزی کردم و در مدت زمان کوتاهی به سود و درآمد میلیاردی رسیدم. انواع مختلفی از محصولات ما در بازار موجود می باشد که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

رنگ منگنز

برای هر درمانی باید خاصیت بدن را تامین کرد در ادامه مطلب می خواهیم به رنگ منگنز و سفیدی مو اشاره کنیم یکی از عواملی که باعث سفیدی و شکسته شدن مو می شود این است که منگنز بسیار در بدن کمبود است و برای رفع این مورد باید همچون از میوه های نظیر گلابی، سیب، هلو و همه ی میوه هایی که از فلزات مختلف مخصوصا از فلز منگنز تشکیل شده اند استفاده کرد و در سبد غذایی باید قرار داد. منگنز عنصری از یک زیرگروه جانبی از گروه هفتم دوره چهارم سیستم تناوبی عناصر شیمیایی است یکی از کانی های اصلی منگنز پیرولوزیت در دوران باستان به منیزیم سیاه معروف بود و در ذوب شیشه برای شفاف سازی آن استفاده می شد. این یک نوع سنگ آهن مغناطیسی در نظر گرفته می شد و این واقعیت که توسط آهنربا جذب نمی شود، پلینی بزرگتر با جنسیت ماده منیزیم سیاه توضیح داد که آهنربا نسبت به آن “بی تفاوت” است. در سال ۱۷۷۴، شیمیدان سوئدی نشان داد که سنگ معدن حاوی یک فلز ناشناخته است او نمونه هایی از سنگ معدن را برای دوستش شیمیدان یوگان فرستاد که با حرارت دادن پیرولوزیت با زغال سنگ در کوره، منگنز فلزی به دست آورد.

رنگ

تولید کنندگان تولیدات رنگ را در کارخانه های مربوطه انجام می دهند. یشنهاد می کنیم اگر می خواهید از رنگ استفاده کنید که در برابر پوششهایی که در مقابل گرما و حرارت زیادی قرار دارند از رنگ نسوز سیلیکونی به کار ببرید.

مثلاً برای دیوارهای داخل شومینه برای دیوارهای خانه ها، برای دودکشها، پالایشگاه ها، نیروگاه‌های برق، لوله و مخازن، برای تمام اینها می توانید از رنگ نسوز استفاده های زیادی کنیم.

در این مواردی که برای شما نام بردیم بسیار حرارت زیاد وجود دارد و بهترین گزینه می تواند رنگ نسوز سیلیکونی باشد.

از ویژگیهای مهم رنگهای صنعتی می ‌توان به استحکام بالا،  چسبندگی قوی با سطح کار،  برگشت ناپذیری رنگ،  مقاومت بالا به عوامل خورنده،  مقاومت بالا به حلال و قابلیت اعمال با ضخامت مختلف اشاره کرد.

این ویژگی مخلوط کردن دو نوع رنگ صنعتی؛ باعث می‌شود که برای رقیق سازی رنگ نیازی به تینر و حلالهای سمی در رنگ به صفر برسد و همچنین پس از خشک شدن رنگ نیز،  مواد سمی از آن متصاعد نشود.

رنگ پلی اورتان

علاوه بر این در محیطهای خاصی همچون کارخانجات که طبیعتا دستگاه‌ها و تجهیزات به دلیل استفاده زیاد بیش‌از سایر محیطها در معرض انواع عوامل فیزیکی و شیمیایی از قبیل اصطکاک، سایش، ضربه، رطوبت و غیره قرار دارند، باید از رنگ پلی اورتان خاصی استفاده کرد و نمی‌توان همان فرآیند معمولی رنگ‌زدن را طی کرد.می توان گفت، رنگهای صنعتی به گروهی از رنگهای خاص و با کاربرد ویژه گفته می ‌شود که در صنایع مختلف مانند نفت و گاز،  پالایشگاه ها،  مخازن،  سوله سازیها،  مجتمعهای ساخت ماشین آلات و تجهیزات و غیره کاربردهای ویژه‌ای دارند.

به طور معمول این رنگها خاصیت ضدخوردگی،  زیبایی ظاهری و نشانه گذاری،  مقاومت در برابر مواد شیمیایی،  مقاومت در برابر حرارت و غیره دارند. این رنگها عموما از دو جز پایه و سخت‌کننده تشکیل شده‌اند. به عبارتی این نوع از رنگها در دو ظرف جداگانه توسط شرکت سازنده ارائه می‌ شوند و سپس در هنگام استفاده توسط مصرف کننده مخلوط شده و پس از همگن سازی کامل،  استفاده می ‎شود.