با زمان گذاشتن در پتو به ثروت رسیدم

با زمان گذاشتن در پتو به ثروت رسیدم

اگر می خواهید سیستمی برای پیگیری یادگیری و پیشرفت خودتون داشته باشید و از محیط روتین و روزمره خودتون خارج شید می توانید مدت کوتاه یا بلندی را برای رسیدن به آن در نظر بگیرید و برای آن حتی یک قدم هم که باشد بردارید و محصولی مناسب را هم برای خودتان انتخاب کنید همانگونه که من انواع آن را برای شما در ادامه به اشتراک گذاشته ام.

پتو دولایه

مرکز پخش پتوی گلبافت دو لایه این محصول را با قیمت مناسب و بسیار عالی در سایت پتوکده عرضه می‌کند. پتوی گلبافت بهترین برند پتو دو لایه است که کیفیت بالایی دارد.

پتو یک کالای خواب است و جزو وسایل شخصی می‌باشد. پتو دارای ارقام مختلفی است که از لحاظ ابعاد، طرح، برند تولیدی، جنس و غیره تفاوت دارند. از آن جا که افراد تقریبا یک سوم ساعات شبانه روز را با این وسیله سر و کار دارند باید ویژگی های مطلوبی داشته باشد.

پتو وسیله‌ای است که وجود آن ضروری است و چون استفاده زیادی دارد باید به گونه‌ای باشد که افراد هنگام استفاده از پتو به آرامش برسند و استراحت و خواب راحتی را تجربه کنند. این کالا دارای ویژگی هایی است که این آرامش را کاملا به افراد القا می‌کند.

پتو دو لایه گلبافت از محصولات تولیدی گلبافت است که ضخیم بوده و برای فصل زمستان بسیار مناسب است. مزایا استفاده از پتو گلبافت دو لایه بسیار زیاد است.

پتو گلبافت دورو از جنس پنبه یا الیاف مصنوعی بسیار با کیفیت است. همچنین هیچ گونه پلاستیک یا الیاف نامرغوب در تولید آن استفاده نشده است، از این رو مانند برخی پتوها پوست بدن را نمی‌سوزاند.‌

پتو خزدار

گاهی در خرید پتو ژله‌ای با انواع پتو دو لایه نیز مواجه می‌شویم که از قیمت کمتری برخوردارند. ممکن است تصور کنید که نوع نخ و الیاف این پتو با پتو خزدار استاندارد و اصل متفاوت است؛ اما درواقع پتو کیلویی نیز از همان جنس و الیاف است.

تفاوت پتوهای کیلویی در ابعاد می‌باشد. گاهی در کارخانه‌های تولیدی ابعاد پتو به‌اشتباه ۵ تا ۱۰ سانتیمتر کمتر برش داده می‌شود و به همین دلیل مورد تأیید فنی کارخانه قرار نمی‌گیرد. این پتوها به‌صورت کیلویی و با قیمت کمتر به فروش می‌رسند. قیمت پتو ژله‌ای با ابعاد استاندارد مقداری بیشتر از پتوهای کیلویی می‌باشد.

یکی از مشخصات اصلی پتو ژله‌ای دارا بودن قیمت کم می‌باشد؛ بنابراین قیمت پتو ژله ای ارزان‌تر از سایر پتوهای موجود در بازار است. البته این پتوها از الیاف مختلفی تولید می‌شوند. قیمت پتو ژله‌ای با توجه به ابعاد، نوع الیاف و روش خرید متغیر است. اگر پتوهای ژله‌ای را به‌صورت عمده و مستقیم از مراکز تولیدی خریداری نمایید؛ می‌توانید به باکیفیت‌ترین پتوها با قیمت کم دسترسی داشته باشید.

پتو پنبه ای

این پتوها می‌توانند بهترین انتخاب برای بچه‌ها و افراد دارای پوست حساس یا ناراحتی‌های تنفسی باشند. معمولا در این نوع پتو پنبه ای یک لایه سبک پشم‌ شیشه در میان پارچه نخی بزرگی دوخته می‌شود که همین امر امکان تماس مستقیم پوستی و تنفسی را با پشم‌شیشه به صفر می‌رساند. حالا اگر پارچه رویی پتو هم نخی و با رنگ روشن باشد، دیگر امکان هرگونه حساسیتی نسبت به پتو از بین می‌رود.

پتوهای پشم‌ شیشه‌ای به رغم نازکی و سبکی‌شان گرمای خوبی دارند و به همین دلیل هم می‌توانند گزینه مناسبی برای بچه‌ها و سالمندان محسوب شوند.

یکی از خاصیت‌های مهم و برجسته پشم، این است که به خوبی گرما را در خود حبس می‌کند. به همین دلیل هم پتوهای پشمی می‌توانند بهترین انتخاب برای افراد سرمایی در فصل زمستان باشند. البته ناگفته نماند که این پتوها از انواع پنبه‌ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند، کمی زبرتر و سنگین‌تر هستند. با این حساب، استفاده از آنها برای بچه‌ها و افرادی که پوست حساسی دارند، چندان مناسب نیست.