باعرقیجات گیاهی مسیر سبزی به سوی ثروت ایجاد کردم

باعرقیجات گیاهی مسیر سبزی به سوی ثروت ایجاد کردم

با توجه به اینکه امروزه محصولات و فرآورده های ارگانیک مورد توجه افراد قرار گرفته است با ورود به حوزه عرقیجات گیاهی توانستم بعد از مدتی به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده مطرح عرقیجات شناخته بشوم و با مزیت رقابتی از سایر رقبا پیشی بگیرم، در حال حاضر می توانم بگویم از طریق این حوزه کاری ثروت بسیاری عاید من شده است لذا قصد دارم جهت ایده دادن به شما چند حوزه پر سود عرقیجات را بیان کنم.

عرق گلاب

در دنیای امروزه عرقیجاتی وجود دارند که طب سنتی با آن خیلی سر و کار دارد. یکی از این موارد که خیلی هم نسبت به بقیه محصولات قیمت آن کمتر است عرق گلاب می‌ باشد. عصاره گلاب که خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد بخاطر رایحه و عطر بوی که دارد قادر به این خواهد بود که خلق و خوی شما را خوب کند. بنابراین بهترین گزینه برای درمان اضطراب و افسردگی خواهد بود. برای همچین مورد هایی می‌توانید این محصول را در اتاق خود اسپری کرده و بوی آن کل اتاق را فرا می‌گیرد که شما اثرات این گلاب پر خاصیت را با گذشت زمان مشاهده خواهید کرد.

عرق نعناع

عرق نعناع به دلیل خاصیت ضد عفونی و ضد میکروبی که دارد مصرف آن برای لثه و دندان مفید است و از ایجاد پلاک روی دندان و همچنین عفونتهای لثه جلوگیری می کند. به همین دلیل است که از نعناع در تولید آدامس، خوشبو کننده و دهان شویه استفاده می کنند. خاصیت دیگری که عرق نعناع دارد کمک به سلامت دستگاه تنفس می باشد. همان طور که گفته شد عرق نعناع خاصیت ضد عفونی و ضد التهابی دارد که مصرف آن باعث پاکسازی عفونت ریه، باز شدن گرفتگی بینی و گلو می شود و برای افرادی که دچار عفونت سینوسی هستند بسیار مفید می باشد چرا که خوردن آن باعث ضد عفونی شدن سینوسها شده و باعث تسکین درد می شود.

عرق یونجه

یکی از عرقیات یونجه مورد استفاده عرق یونجه زرد است که این عرق نیز نسبت به دیگر انواع عرقیجات به دلیل وجود مواد معدنی زیاد و مفید و همچنین ویتامینهای موجود در آن از خواص بسیاری برخوردار است. گیاه یونجه زرد و گل گاوزبان گیاهی است که بیرون آن سفید رنگ و درون آن زرد رنگ است و دلیل زرد بودن رنگ داخل آن به گیاه یونجه زرد معروف شده است. گیاه یونجه زرد را با نامهای دیگری از جمله گیاه قیصر، شبدر شیرین و یا شاه بسه نیز می شناسند. خواص یونجه زرد نیز مانند دیگر انواع این گیاه، زیاد است و از برخی از این خواص می توان به درمان کبد چرب به وسیله این گیاه و کنترل کلسترول یا درمان بیماریهای گوارشی نیز اشاره کرد.