با فرمول جادویی ثروت، نابرده رنج، گنج میسر خواهد شد!

با فرمول جادویی ثروت، نابرده رنج، گنج میسر خواهد شد!

ثروتمند شدن آرزوی دیرینه همگی می باشد و همه به دنبال راه و روش رسیدن به ثروت هستند. ما راهکارها و فرمول هایی داریم که با عمل به آن ها خواهید توانست بدون رنج و دغدغه و با خاطری آسوده به ثروت  دست یابید. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از حوزه های پر سود مثل انواع محصولات چرمی و جاکلیدی های چرم آشنا شوید.

جاسوئیچی چرم

مدل‌های فانتزی دخترانه یکی از پر فروش ترین طرح‌های جاسوئیچی چرم است که در اشکال گوناگونی مانند قلب، عروسک‌های مختلف مانند مینیون و خاله ریزه و یا حیوانات گوناگونی مثل کلاغ، فیل، زرافه، لاکپشت و غیره تولید می شوند.

مدل‌های دیگری از این نوع تولید می شوند که جنبه استفاده مردانه و زنانه را توام دارند مانند جاسوئیچی با طرح لباس، کفش، کیف، کلید و غیره که این مدلها را مردان و زنان می توانند استفاده کنند.

برخی از این جاسوئیچی ها فقط مختص سوئیچ خودرو تولید می شوند که طرح‌ها و عکس های اتومبیل‌های مختلف بر روی آنها قرار دارد و یا اسم و برند خودروی خاصی بر روی چرم گوسفندی آنها حک شده است.

جاکلیدی چرم

توسط بسیاری از تولید کنندگان خوش ذوق ایرانی جاکلیدی چرم به صورت دست دوز تولید می شود این عزیزان با تهیه خرده چرمهای موجود در تولیدیها اقدام به تولید نمونه های زیبا و بادوام از انواع جاکلیدی نموده اند.

در این راستا موفق به تولید زیباترین و شیک ترین نوع جاکلیدی ساده و طرحدار و حتی فانتزی شده و نمونه کارهای خود را در انواع رنگ و طرح با قیمت بسیار مناسب به بازار ارائه داده اند.

 جاکلیدی چرم دست دوز دارای ویژگیهای بسیار زیادی است زیبایی، ماندگاری و دوام بالا، تنوع در رنگ و فرم و دفرمه نشدن از خصوصیاتی است که افراد مختلف را ترغیب به استفاده از این کالا کرده است.

جاکلیدی نمدی

ستهای جاکلیدی نمدی زناشویی و یا ست دو رفیق یا دو خواهر یا مادر و دختر و غیره، طرح خوراکیهایی مثل شکلات و تخم مرغ، میوه ها، بستنیها، طرح مینیونها و طرحهای خنده دار و بانمکی مثل دندان، سبیل، عینک، آرم اپلیکیشنها و پیام رسانهای محبوب و غیره، که برای همه سنها با شخصیتها متفاوت جالب و دوست داشتنی است.

در این بخش قصد داریم به آموزش ساخت چند مدل جاکلیدی برنز و نمدی بپردازیم، با دقت با ما همراه باشید، اگر نمد دوزیهای اصفهان و یا تبریز را دیده باشید بسیار تمیز و زیبا دوخت خورده اند.

 نمد دوزی کار راحتی است اما نیاز به دقت بالا در برش زدن و دوخت دارد اگر شما بتوانید یک طرح زیبا را با استفاده از ترکیب رنگی زیبا و برش زنی تمیز و دقیق و دوختهای ریز و ماهرانه تولید کنید خواهید دید که چقدر می تواند با یک جاکلیدی نمدی دیگر که در برش آن بی دقتی شده و در مرحله پر کردن و دوخت زدن هم تمیز کار انجام نشده چقدر تفاوت خواهد داشت و تمیز کار کردن شما چقدر حائز اهمیت است.