بدون توجه به ارث پدری به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شدم

بدون توجه به ارث پدری به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شدم

تا زمانی که جوان هستید یاد بگیرید چگونه به ثروت برسید، نه اینکه پول بدست بیاورید زیرا پول به قول معروف چر کف دست هست و خیلی زود خرج می شود اما اگر راه و رسم چگونه پولدار شدن را بدانید می توانید تولید ثروت کنید و این هیچگاه از بین نخواهد رفت. من با تکیه بر این ویژگی کسب و کاری را در حوزه ی تجارت نین راه اندازی کردم و با گذشت مدت زمان کوتاهی به درآمد و ثروت فراوانی دست پیدا کردم.

نخ فیلامنت پلی استر

اکنون میخواهیم مشخصات نخ فیلامنت پلی استر را برای شما بازگو کنیم، یکی از ویژگی های نخ پلی استر این است که حالت چروک پذیری بسیار پایینی دارد و به راحتی خشک می شود.این محصول مقاومت بالایی در محیط قلیایی از خود نشان می دهند.نخ پلی استر از لحاظ ظاهری در دو نوع براق و مات تولید می گردند.

نخ فیلامنت پلی استر به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از: نخ مونو فیلامنتی و نخ مولتی فیلامنتی، هر کدام از این دو دسته بصورت خاصی تولید و کاربرد متنوعی دارند.برای نمونه نخ مونو فیلامنتی به سبک نخ کوک و نخ ماهیگیری تبدیل میشود و هرکدام از این دسته ها به چندین بخش تقسیم میشوند.

نخ فیلامنت ۱۵۰

از ویژگی های نخ فیلامنت ۱۵۰ استحکام مولکولی آن است.این نخ از جمله نخ های مصنوعی است و در رده ی نخ های طبیعی به غیر از ابریشم نخ دیگری توانایی رقابت با نخ فیلامنت را ندارد.

اگر بخواهیم مقایسه ای با نخ های اسپان داشته باشیم باید بگوییم این نخ ها دارای بافت یک دست و یکسانی هستند، همچنین براقیت و نرمی بیشتری دارند.در ظاهر شبیه به نخ های ساتن هستند و به طور کلی استحکام و مقاومت بالایی دارند.این نخ ها در دو نوع مونو و مولتی فیلامنت تولید می شوند.

ویژگی مونو فیلامنت ها ضخامت بالای آن است و از انواع آن می توان به نخ متالیک، نخ های شماره بندی ماهیگیری، نخ شفاف کوک و نخ ابریشم اشاره کرد.خصیصه نوع مولتی این نخ این که از چند نخ فیلامنت تهیه شده است.

نخ فیلامنت

نخ فیلامنت برای داشتن قابلیت عدم پرز دهی در بافت فرش استفاده می شود.برای محکم شدن و بالا بردن مقاومت در بافت روفرشی در تار های آن از نخ فیلامنت استفاده می شود.نخ فیلامنت در انواع مختلف تولید می شوند که با شماره گذاری مشخص می شوند؛ از شماره ۶۰۰ تا ۳۰۰۰ قابل تولید است.

غیر از شماره نخ؛ نمره دیگری به نام تکس در مشخصات نخ ها ذکر می شود، مثلا نمره تکس ۱۵۰ نشان دهنده آن است که هر هزار متر نخ، ۱۵۰ گرم وزن دارد.این نخ حجیم است و در بافت پارچه هایی که نیاز به حجیم شدن دارند از آن استفاده می شود.

برای تولید پارچه های رومبلی، پرده ای و روتختی نخ فیلامنت مورد استفاده قرار می گیرد.