برای شروع، ادامه و توسعه کسب و کار چه کار کنیم

برای شروع، ادامه و توسعه کسب و کار چه کار کنیم

برای شروع، ادامه و توسعه کسب و کار چه کار کنیم

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث عدم موفقیت ما می شود این است که برنامه مشخصی نداریم و نمی توانیم برای آینده خود به طور کلی برنامه ریزی خوبی کنیم.

همین عامل یکی از اصلی ترین عوامل تمایز افراد موفق با انسان‌های عادی است. یعنی آن ها به خوبی می دانند قرار است در در یک ماه آینده، یک سال آینده یا چند سال آینده چه اتفاقاتی برایشان بیفتد و چون این اتفاقات را به خوبی می دانند و از قبل برای آن برنامه ‌ریزی کردند، تمام تلاش خود را می کنند تا در راستای آن حرکت کنند و در نهایت به همان چیزی که قرار است برسند، میرسند.

کسب درآمد در هر شغلی سختی های خودش را دارد و باید برای آن برنامه داشت و تلاش زیادی انجام داد. پس باید برنامه جامعی برای آن داشته باشید.

یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به هر هدفی این است که آن را به هدف های کوچکتر تقسیم کنیم و سپس تک به تک به تمامی آن هدف ها دست پیدا کنیم تا در نهایت آن هدف بزرگ برای ما تحقق شود.

سپس ابزارهای لازم جهت رسیدن به این اهداف را فراهم نماییم.

از قدرتمند ترین ابزارها در ایجاد کسب و کارها، ثبت شرکت و ثبت برند است که بهتر است پیش از اقدام برای ثبت، با آگاهی از تمام جنبه‌های قانونی و شرایط ثبت و یا عدم ثبت، هدف خود را از ثبت رسمی شرکت مشخص کنید.
در ادامه در مورد آنها توضیحاتی ارائه مینماییم.

ثبت شرکت

انجام فعالیت‌ به صورت گروهی یکی از منطقی‌ترین و موفق‌ترین روش‌هایی‌ست که در تمام دنیا پذیرفته شده است.
اغلب این گونه فعالیت‌ها، ماهیت تجاری دارند و موضوعات گسترده‌ای را در برمی‌گیرند. برای شروع فعالیت تجاری، می‌توان از قالب شرکت استفاده کرد که علاوه بر امکان فعالیت تجاری به صورت گروهی، مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مزایای قانونی که می‌تواند انجام فعالیت شما را تسهیل نماید.
بهره‌مندی از این مزایا و انجام فعالیت قانونی در قالب شرکت‌های تجاری مستلزم ثبت شرکت است و طبق قانون تجارت صورت می‌گیرد.

ثبت برند

در کسب و کارتمام موفقیتها و ضررهای شما با برند بیان خواهد شد. به همین دلیل ارزش ثبت برند بسیار زیاد است. علاوه بر این برند زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد که قصد تمایز از رقبای خود را در حوزه تجارت داشته باشید. تصور کنید برندی وجود نداشت و هر کس محصولات شرکت خود را بی هیچ نشانی وارد بازار می کرد. در این صورت چگونه ارزش و کیفیت آن برای مشتریان و کاربران محصولات شما قابل تشخیص بود؟
علاوه بر این با رشد برند و شناخته شدن آن ارزش افزوده بسیار برای صاحب برند خواهد داشت.
بنابراین با ثبت برند هدفمند تلاش کنید.

ارزش افزوده

یکی از منابع در آمدی دولت مالیات است. دولت‌ها با دریافت مالیات به صورت مستمر می‌توانند خدمات ضروری برای جامعه را با ثبات و با برنامه ریزی مناسب ارائه دهند.
یکی از بیشترین دغدغه فعالین اقتصادی مالیات است. اگر در ارائه صورت حسابهای مالی اشتباه کنیم، مالیات سنگینی برای ما وضع خواهد شد.

بنابراین مشاوره مالی، مالیاتی و ارزش افزوده (گزارش های فصلی) و نحوه ارائه اظهارنامه مالیاتی می تواند جلوی مالیات های سنگین را بگیرد و راه شما را هموار نماید.

نتیجه گیری

ثبت نیلگون با مشاورین با تجربه از ابتدا تا پایان مسیر با شما خواهد بود و در صورت لزوم از انجام امور اضافی شما را بازمیدارند و یا حتی مسیری جایگزین به شما پیشنهاد میدهند.

ثبت نیلگون، راه آسان آینده