برای پوشش تیم هندبال بانوان ایران احترام زیادی قائلم

برای پوشش تیم هندبال بانوان ایران احترام زیادی قائلم

به گزارش خبرگزاری مهر، آدریان واسیله سرمربی تیم ملی بانوان رومانی در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال به تحسین ملی‌پوشان ایران پرداخت و خطاب به دختران ملی‌پوش ایران گفت: صبور باشید و به کار خود ادامه دهید.

در ادامه گفت‌گوی سرمربی تیم ملی هندبال بانوان رومانی را می‌خوانید:

نظر شما در مورد بازی چیست؟

بازی اول همیشه برای دو تیم سخت است. چرا که فشار روانی بازی اول بر روی دو تیم زیاد است. این مساله باعث شد تا بازیکنان تیم ما روی دفاع آن‌طوری که مد نظرمان بود تمرکز نداشتند.
موضوع دوم یکی از اهداف ما ندادن مصدوم در این بازی بود که متأسفانه یکی از بازیکنانمان به شدت مصدوم شد.

احساس شما در مورد دیدار با تیم ایران و تجربه نخستین حضور بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان چه بود؟

من برای تیم ایران و پوشش دختران ملی‌پوش ایران احترام زیادی قائلم. در کشور شما اعتقاداتی وجود دارد که من و تیمم به آن احترام می‌گذاریم. ما به تیم ایران به چشم تیم متفاوتی نگاه نکردیم و به نظر ما ایران تیمی همچون دیگر تیم‌ها بود.

نقاط قوت و ضعف تیم ملی ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من مهم‌ترین نقطه قوت ایران صعود به رقابت‌های قهرمانی جهان بود. از نظر جسمانی اگرچه بازیکنان با جثه به نسبت کوچک‌تری دارید ولی در عین حال سرعت زیاد آن‌ها نقطه قوتی است که در آینده می‌توانید از آنها بیشتر استفاده کنید و آن را توسعه دهید.
رسیدن به موفقیت نیازمند یک طرح توسعه‌ای و یک پروسه است و حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آغازگر و البته ادامه دهنده راه موفقیت بانوان هندبالیست ایران است.
مهم‌ترین توصیه من این است که صبور باشید و به کار خود ادامه دهید و قطعاً به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

در مور اهداف تیم ملی رومانی بگویید. چشم‌اندازی برای قهرمانی در جهان دارید؟

هدف ما کسب جواز حضور در المپیک است و اینکه بتوانیم تیمی قوی بسازیم. باید در هر بازی بهترین عملکردمان را نشان دهیم، چرا که هر بازی برای ما دارای اهمیت است و اینکه بخواهم در مورد عملکردمان پیش‌بینی‌ای انجام دهم بسیار دشوار است زیرا که تیم‌های خوب زیادی در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

منبع : مهر