برخورد تریلر با پُل در جاده خاوران/سقوط تانکر به کف خیابان

برخورد تریلر با پُل در جاده خاوران/سقوط تانکر به کف خیابان

به گزارش خبرگزار مهر، جلال ملکی گفت: یک مورد حادثه برخورد تریلر با پل، در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این تریلر حامل دو دستگاه تانکر بزرگ و در حال حرکت در مسیر بود که ناگهان با یک پل برخورد کرد و در پی آن بار تریلر که تانکرهای خالی بود به کف پل گیر کرده و به همین دلیل یکی از تانکرها به کف خیابان سقوط کرده و با کامیونی که در حال حرکت در پشت سر این تریلر بود، برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: برخورد تانکر با کامیونت موجب شد، راننده ۵۵ ساله در کابین محبوس و از ناحیه پا مصدوم شود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش اتاقک کامیونت کرده و این راننده را از داخل کابین خارج کردند.

وی با بیان اینکه همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند، گفت: با تحویل مصدوم به اورژانس، محل حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز پس از پایان عملیات محل حادثه را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند.

منبع : مهر