برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در خراسان رضوی

برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در خصوص فعالیت باشگاه‌ها در استان، اظهار کرد: در سطح استان و مشهد سهم عمده‌ای از ورزش به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به استان ارائه می‌دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: باشگاه‌هایی وجود دارد که مجوز نداشته یا تاریخ مجوز آن‌ها منقضی شده است. به جهت انجام نظارت بهتر و اینکه مردم در استفاده از خدمات باشگاه‌ها با مشکلی مواجه نشوند، بنا شد باشگاه‌های مجوزدار و بدون مجوز تفکیک شوند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری نهادهای نظارتی در پی معرفی باشگاه‌هایی که مجوز دارند، در سایت اداره کل ورزش وجوانان هستیم. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه بری اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.

هاشمی‌جواهری عنوان کرد: در باشگاه‌ها برخی چارچوب‌ها رعایت نمی‌شود. به عنوان مثال از مربی‌هایی که مجوز فعالیت دارند استفاده نمی‌کنند و برخی مکمل‌ها استفاده می‌شود که سلامت جامعه را به خطر می‌اندزد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اخیراً بارگذاری مدارک از طریق سایت امکان پذیر است و باشگاه‌ها برای اخذ مجوزهای قانونی باید به سایت اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با امور باشگاه‌ها تماس بگیرند.

وی اعلام کرد: اخیراً بارگذاری مدارک از طریق سایت امکان پذیر است و این موضوع موجب تسهیل و سرعت فرآیند صدور مجوزها شده است. باشگاه‌ها برای اخذ مجوزهای قانونی باید به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه کنند و پس از تکمیل درخواست اقدام به بارگذاری مدارک نمایند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با امور باشگاه‌ها تماس بگیرند.