برد و باخت ورزش را با هم قبول کردم/ دو قدمی مدال المپیک آسیب دیدم

برد و باخت ورزش را با هم قبول کردم/ دو قدمی مدال المپیک آسیب دیدم

حمیده عباسعلی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: در جریان مسابقات المپیک از ناحیه رباط صلیبی به شدت آسیب دیدم و ۱۵ روز قبل تحت نظر دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفتم و خدا را شکر شرایط به خوبی پیش رفت و الان هم سختی‌ها را گذرانده و طبق گفته پزشک طی دو ماه اول باید فیزیوتراپی کنم. بعد از آن کارهای بدنسازی را آغاز کرده و با طی کردن این دوران، بعد از شش ماه خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کنم. من به امید زنده ام و مانند همیشه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا طبق برنامه پیش رفته و در زمان مناسب بتوانم به میدان مسابقه بازگردم.

وی در مورد حضور در بازی‌های آسیایی هم گفت: از همین امروز تا بازی‌های ۲۰۲۲ یکسال زمان داریم، بدون شک به این رقابتها خواهم رسید. این نظر پزشک معالج من است. با برنامه‌هایی که برای دوران نقاهت پیش بینی شده من از فروردین ماه به شرایط نرمال رسیده و بعد از آن نیز شش ماه برای آمادگی فنی زمان داریم. امید من به همین مسابقات است و به امید خدا بتوانم چون گذشته اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

بانوی المپیکی کاراته در مورد از دست دادن مدال در این رقابتها گفت: یک ماه از این بازی‌ها می‌گذرد، میدانی که فرصت بسیار خوبی بود تا با کسب مدال، کلکسیون خود را تکمیل کنم. تمام تلاشم را کرده بودم که خودم را به این رویداد بزرگ جهانی رسانده و به مدال برسم، تیم کنارم خیلی زحمت کشیدند که در این مسیر اتفاقات خوبی برای من بیفتد، ولی گاهی اوقات شرایط بر خلاف تصور شما پیش می‌رود. من در دو قدمی مدال، این اتفاق برای من افتاد.

برد و باخت ورزش را با هم قبول کردم/ دو قدمی مدال المپیک آسیب دیدم

عباسعلی ادامه داد: هیچ کس به اندازه من از این اتفاق و نگرفتن مدال ناراحت نیست، ولی به هر حال باید پذیرفت برد و باخت دو روی سکه ورزش است و هر دو را باید باهم بخواهیم. گاهی اوقات باخت باعث پیشرفت خواهد شد. توقع من کسب مدال بود و هر کس توانایی خود را می‌داند و بر اساس آن نظر می‌دهد. متاسفانه آن اتفاق مانع از رسیدن به هدف شد. با گذر زمان به این نتیجه رسیدم که همه تلاشم را انجام داده و سایر موارد در اختیار من نبود. امیدوارم تا زمانی که فعالیت دارم، اتفاقاتی که واقعاً بتواند من را خوشحال کند رخ دهد. همچنان به آینده و حضور کاراته در پاریس امیدوارم. روزگاری قرار نبود اصلاً کاراته المپیکی شود، ولی در توکیو شاهد آن بودیم. کسی از آینده خبر ندارد.

سرگروه تیم ملی کاراته بانوان در خصوص کادر فنی جدید این تیم گفت: به عنوان یک ورزشکار به خود اجازه نمی‌دهم در خصوص انتخاب مربیان تیم ملی اظهارنظر کنم. فقط در صورتی که کمیته فنی از من سوال کند، نظر خود را بیان می‌کنم. وظیفه من به عنوان یک ورزشکار تنها تمرین و تلاش در مسیر موفقیت است و در سایر مسائل دخالتی ندارم و برای کادرفنی جدید تیم ملی هم آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو دارم و برای تک تک اعضای تیم نیز در رقابتهای پیش رو آرزوهای خوب دارم و امیدوارم به نتیجه‌ای که لایق آن هستند برسند. پیش آنها نیستم، ولی بهترینها را برای تیم ملی آرزو می‌کنم.