برنامه ریزی درحوزه سنگ نقطه شروع ثروتمندی من بود

برنامه ریزی درحوزه سنگ نقطه شروع ثروتمندی من بود

از مهم ترین اصولی که در ابتدای کارم در زمینه سنگ پله و تراورتن به دست آوردم این بود که برای شروع و رسیدن به موفقیت و ثروتمندی لازم است که از یک برنامه ریزی دقیق پیروی کنیم.

سنگ تراورتن

برش و ساب پذیری آسان یکی دیگر از ویژگی های سنگ تراورتن است که موجب شده است قیمت سنگ تراورتن را متفاوت تر کند و در ابعاد مختلف با ضخامت های متفاوت روانه بازار فروش گردد تراورتن شکلاتی کاشان به صورت موج دار یا بدون موج فرآوری می گردد نوع بدون موج این سنگ به صورت عمودی برش داده شده و بافتی منظم و یکنواخت دارد.تراورتن شکلاتی کاشان پس از استخراج از معادن این منطقه به کارخانه فرآوری سنگ انتقال داده شده و پس از برش و ساب در اختیار عرضه کنندگان این محصول قرار می گیرد مراکزی که این سنگ را به صورت مستقیم در معرض فروش قرار می دهند، آن را با حداقل قیمت ارائه داده تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند واسطه ها با اختلال در بازار فروش سنگ تراورتن کاشان در تلاش هستند.

سنگ نمک

مواد معدنی موجود در سنگ نمک موجب شده تا رنگهای منحصر به فردی در سنگ نمکها ایجاد شود. آهن موجود در سنگ نمک باعث بوجود رگه های قرمز شده و منگنز موجود در سنگ نمک موجب ایجاد رگه های زرد و نارنجی شده. و این رگه ها باعث قیمت سنگ نمک به سمت بالا و یا پایین می شود. در یوگا و فنگ شویی هم برای پاکسازی محیط و جسم و از بین بردن انرژیهای منفی  توصیه اکید به استفاده از سنگ نمک شده است. چراغ نمک و سنگ نمک  چراغ نمکی به دلیل بافت نیمه کریستالی که دارد قابلیت انتشار نور را دارد. چون در فرآیند شستشو، مواد آهکی، گوگردی و ماسه ای آن از بین می رود. وزن چراغهای نمکی بین ۵ تا ۳۰ کیلو می باشد. کسانیکه منع مصرف نمک دارند اگر در مجاورت چراغ نمک قرار گیرند، نمک مورد نیاز بدنشان تامین می شود. سنگ نمک و خواص آن برای جلوگیری از سرطان زمانی که بدن در برابر امواج بالا قرار می گیرد در معرض امراضی مانند عصبی شدن، بی خوابی یا کم خوابی، از دست دادن تمرکز حواس قرار می گیرد، همینطور جریان ایجاد شده از رادیکالهای آزاد باعث ابتلا به سرطان می شوند.

سنگ روتایل

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت سنگ روتایل درجه یک به وب سایت های معتبری که این نوع از سنگ های تزئینی را به فروش می رسانند، مراجعه نمایید. سنگ روتایل، تشکیل شده از اکسید تیتانیوم معدنی است. سنگ روتایل که در سنگ‌های آذرین، دگرگونی و رسوبی وجود دارد و همچنین در مواد معدنی به‌صورت سوزنی و بلوری یافت می‌شود، امروزه جزو مهم‌ترین و به‌صرفه‌ترین منابع تأمین‌کننده فلز تیتانیوم است.برای نخستین‌بار در سال ۱۹۰۹،سنگ روتایل در ذخایر ماسه‌ای کرلای هند و درواقع در ماسه‌های سنگینی که هم در ذخایر دریایی و هم در ذخایر خشکی وجود دارند، یافت شد.جوشکاری (پوشش میله‌های جوشکاری)، صنعت داروسازی، لوازم آرایشی، مواد افزودنی غذایی، کاتالیزور، صنعت رنگ و پلاستیک، صنعت خودروسازی، خمیردندان، صنعت جواهرسازی و تولید فلز تیتانیوم از موارد استفاده سنگ روتایل هستند.