برپایی پردیس اجتماعی و فرهنگی مقاومت همزمان با روز جهانی قدس

برپایی پردیس اجتماعی و فرهنگی مقاومت همزمان با روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در تشریح برنامه‌های روز قدس گفت: مدیریت شهری منطقه با هدف پاسداشت روز جهانی قدس با برپایی پردیس اجتماعی و فرهنگی مقاومت تمهیدات لازم برای میزبانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس را پیش‌بینی کرده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پردیس مقاومت با شعار «القدس هی المحور» در ۱۱ غرفه، محدوده شرق به غرب خیابان انقلاب اسلامی نبش خیابان قدس برپا می‌شود.

صالحی گفت: غرفه کودکان مکتب عشق، ایستگاه ورزش و تفریحات، ایستگاه ویژه بانوان و نمایشگاه عکس دختران روز اولی‌ها و تصاویری از نمادهای مقاومت فلسطین و کودکان، غرفه میز خدمت و…. از جمله ایستگاه‌های پردیس مقاومت است که خدمات فرهنگی- هنری، معنوی، ورزشی، آموزش‌های شهروندی و سلامت محور ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت و مشارکت حداکثری مساجد، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های خودجوش مردمی از رویکردهای مورد توجه در در برنامه‌های روز قدس است، گفت: برگزاری نمایشگاه هنری تابلوی مقاومت در قالب آثار عکس، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی، پوستر و هنرهای تصویری در مساجد، برگزاری شب‌های شعر در قالب ادبیات مقاومت در سرای محلات، تولید محتوا با موضوع قدس، مقاومت، انتفاضه و انتشار در فضای مجازی، برپایی مسابقه کتابخوانی و… از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که در سطح محلات برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۲ در پایان افزود: نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بسط و گسترش فرهنگ مقاومت، انتفاضه و قدس شریف در افکار ملل مسلمان از جمله اهداف و رویکرد برنامه‌های روز قدس است.

منبع : مهر