بر روی ذهنم سرمایه‌ گذاری کردم و درآمد نجومی را بدست آوردم

بر روی ذهنم سرمایه‌ گذاری کردم و درآمد نجومی را بدست آوردم

با توجه به این‌که می‌دانستم افراد پول‌دار ذهنی ثروتمند دارند، تصمیم گرفتم که بر روی ذهن خود سرمایه‌گذاری کنم و با مطالعه و دانش، هوش مالی‌ام را افزایش دادم. به طوری که موفق شدم با اشتغال به عرصه تجارت در زمینه زیر خوش بدرخشم و به درآمدهای نجومی دست یابم.

پارچه ساتن آمریکایی

پارچه ساتن آمریکایی براق می تواند امروزه بسیار پرطرفدار باشد و همین عامل مهمی است تا شما بهترین قیمت و باکیفیت ترین و عالی ترین آنها را برای خود خریداری کنید. در دنیای مد و لباسهای بسیار جذاب و مجلسی پارچه ساتن آمریکایی در اولویت و صدر قرار دارد این پارچه ها ویژگیهای بسیار متنوعی دارند که اگر شما ویژگیها و خصوصیات آن را بدانید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. ای محصول تنها از قسمت روی لباس کاملا براق و شاین هستند اما قسمت پشت کاملاً تیره و کدر می باشند شما می توانید به راحتی بهترین و باکیفیت ترین محصولات را برای خود تهیه کنید. اگر شما لباسهای بسیار زیادی را در فشن شوها مشاهده کنید متوجه می‌شوید که اکثر آنها دارای لباسهای صاف و براق که از جنس ساتن می باشند بهره برده اند.

پارچه ابر و بادی اشکی

پارچه ابر و بادی اشکی انتخابی خاص و ویژه جهت  دوخت  جدیدترین و بهترین  لباس های تابستانی می باشد .با نزدیک شدن به فصل  تابستان اغلب بانوان به دنبال پارچه هایی سرد و خنک میگردند،پیشنهاد ما به شما این پارچه زیبا و خوش رنگ است،زیرا پارچه ابروبادی طرح اشک بسیار خنک بوده  و انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای گرم سال می باشد .در ادامه با چند مورد از خصوصیات  بسیار ویژه پارچه ابروباد طرح اشک خاکستری آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.طرح  و رنگبندی بی نظیر این پارچه به گونه ای است که تمامی سنین می توانند از آن برایدوخت لباس های گوناگون در مدل های مورد نظر خود استفاده کنند و در میهمانی ها ،مراسمات و دورهمی هایشان بیشتر بدرخشند.توجه داشته باشید که این نمونه از طرح های پارچه ابروباد در رنگبندی های متنوعی وجود دارد.

پارچه ترگال ساده

لازم به ذکر است که پود پارچه پارچه ترگال ساده از نخ فلامنت یا به اصطلاح فیلامنت است. نمره نخ فلامنت پارچه ترگال، ۱۵۰ است. پارچه ترگال با در هم تنیدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از فلامنت در واحد بافندگی به صورت ساده طراحی می شود. پس از بافت ساده به رنگرزی ارسال می شود.بافت پارچه ترگال به صورت مربعی شکل است. تراکم بافت یا همان وزن پارچه در حالت استاندارد تقریبا معادل ٢۴٠ گرم است؛ یعنی مساحت ١ متر طول در عرض پارچه که ١۵٠ سانتیمتر است، وزنی حدود ٢۴٠ گرم دارد.