بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل

با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا با بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل آشنا شوید.
در بازی‌های سبک اکشن که بازیکنان با اسلحه های مختلفی روبرو هستند، همیشه باید قوی ترین و بهترین تفنگ را انتخاب کنند تا پیروز میدان ‌شوند.
بازی کالاف دیوتی موبایل برای نسخه اندروید و آی او اس انتشار یافته و هر ماه یک بار شاهد سیزن جدیدی از این بازی هستیم که برخی از قابلیت ها به بازی اضافه شده است.
برای این بازی معمولا گوشی تلفن قدرتمندی نیاز دارید تا بتوانید بدون لگ و تأخیر به بازی کردن بپردازید.
در سیزن های قبلی، اسلحه های کم تری در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود داشت اما هم اکنون تفنگ های مختلفی در این بازی گنجانده شده است که قابلیت شخصی سازی نیز دارد و شما می توانید از آن در بخش مولتی پلیر، بتل رویال و حتی زامبی نیز استفاده کنید.
بازی فری فایر یک بازی مشابه کالاف دیوتی است که شما با خرید جم فری فایر میتوانید در این بازی جذاب با سرعت بالایی پیشرفت کنید.


بهترين تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته های مختلف


اگر از طرفداران کالاف دیوتی موبایل باشید، حتما می دانید که در این بازی چندین نوع اسلحه وجود دارد که شامل اسلحه های دسته رایفل، اس ام جی، ال ام جی، شاتگان، اسنایپ و پیستول است.
معمولا تفنگ های شاتگان و اس ام جی برای درگیری های نزدیک استفاده می شوند و برد کمتری دارند از آن طرف اسلحه های رایفل و ال ام جی به ترتیب برای برد متوسط و بلند مناسب بوده که در تمامی بخش ها می توان از آن استفاده کرد.

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل در دسته SMG

همان طور که گفته شد اسلحه های اس ام جی بیشتر برای درگیری های نزدیک مناسب بوده که در دو حالت هیپ فایر و یا ای دی اس می توان از آن استفاده کرد.
در این دسته از اسلحه ها، نمونه های مختلفی را شاهد هستیم که هر کدام قدرت خاص خود را دارد.
در بخش SMG شما می توانید از اسلحه‌ های قدرتمندی همچون: روس، فنک، مک۱۰، کیو کیو ۹، ام ایکس ۹، کیو ایکس آر و یا سی بی آر۴ استفاده کنید. این چند اسلحه در دسته اس ام جی قدرت بسیار بالایی دارند که با شخصی سازی کردن آن می توانید پیروز نبرد در بخش های مولتی پلیر و بتل رویال شوید.

بهترين تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته رایفل

تفنگ های رایفل کالاف دیوتی معمولا برد متوسطی دارند که اغلب در بخش بتل رویال استفاده می شوند. این اسلحه ها همانند اس ام جی قابلیت شخصی سازی زیادی داشته و شما به انتخاب خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و در ای دراپ دریافت کنید.
بهترین اسلحه های رایفل شامل: ای کی ‌۴۷، ام فور، ای کی ۱۱۷، اودن، ام ۱۳، کیلو ۱۴۱، آی سی آر ۱، ای اس وال و تایپ ۲۵ هستند که هم قدرت بالایی داشته و هم قابلیت شخصی سازی بهتری دارند.

تفنگ های کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل در دسته LMG

اسلحه های ال ام جی اغلب وزن سنگینی دارند و برد آن ها در مقایسه با سایر اسلحه ها بیشتر است. این نوع تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل خشاب بیشتری نسبتا به سایرین دارند و چیزی بین ۷۰ تا ۱۵۰ خشاب را در خود جای می دهند.
اگرچه اسلحه های LMG در مقایسه با اسلحه های رایفل یا SMG از طرفداران کمتری برخوردارند اما این نوع تفنگ ها با برد و قدرت بالاتری که دارند، می توانند عملکرد عالی در بخش بتل رویال داشته باشند.
بهترین اسلحه های LMG شامل، ام فور ال ام جی، آر پی دی و هولگر هستند که قدرت و دقت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.
اگر قصد ارتقا تجهیزات و اسلحه های خود در بازی های جنگی را دارید میتوانید با خرید گیفت کارت ریزر گلد


بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته شاتگان

اسلحه های شاتگان تنها برای درگیری های نزدیک استفاده می‌شوند و برخی از آنها با قدرت بالایی که دارند، تنها با یک تیر می توانند دشمن را از پای درآورند. اسلحه های شاتگان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و در دو بخش مولتی یا بتل رویال استفاده می شوند.
بهترین شاتگان بازی کالاف دیوتی موبایل، اچ اس ۰۴۰۵، بی وای ۱۵، کی آر ام ۲۶۲ هستند.
اگر اهل درگیری های نزدیک هستید و توانایی کار کردن با تفنگ های شاتگان را دارید، یک نمونه از موارد ذکر شده را شخصی سازی کنید تا بتوانید تنها با شلیک یک یا نهایتأ دو تیر، دشمن را از پای درآورید.

بهترين اسلحه بازی کالاف دیوتی موبایل در دسته اسنایپ

تفنگ های اسنایپ معمولا برد بسیار زیادی دارند. این نوع اسلحه ها معمولا جزو سنگین وزن ترین اسلحه های بازی بوده که اگر آن را در دست بگیرید و به راه رفتن ادامه دهید، حرکت به صورت کند انجام می گیرد. البته برخی از اسنایپ ها با پرک های مختلفی که دارند، قابلیت شخصی سازی داشته و شما می توانید وزن آن را سبک تر از قبل نمایید.
بهترین اسنایپ بازی شامل : دی ال کیو ۳۳، آرتیک ۵۰، ام ۲۱، و رایتگ است. اگر اهل بازی بتل رویال هستید، اسنایپ M21، Arctic 50 و Amr جزو بهترین ها خواهند بود اما اگر اهل بازی مولتی پلیر هستید، اسلحه DLQ 33 می تواند جزو بهترین ها باشد.

بهترين تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته مارکسمن

تفنگ های مارکسمن معمولا همانند اسنایپ هستند اما برد کمتری دارند. این اسلحه ها معمولا از طرفداران کمتری برخوردار بوده و در هر دو بخش مولتی پلیر یا بتل رویال استفاده می شوند.
در بخش مارکسمن ما شاهد اسلحه های کمتری هستیم که در میان آن ها، بهترین مارکسمن اس کی اس و ام کی ۲ هستند.
مارکسمن ها نیز همانند تمامی اسلحه های بازی، شخصی سازی شده اند و شما می توانید از قدرت بالای آن ها استفاده کنید.

بهترين تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته لانچر

اسلحه های لانچر معمولا برای وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع اسلحه ها اندازه بسیار بزرگی دارند و بیشتر در بخش بتل رویال برای از بین بردن اهداف مختلفی همچون هلیکوپترها، خودروها، موتور سیکلت، قایق و… استفاده می شوند.
اسلحه های لانچر بر خلاف سایر اسلحه ها در بازی قابلیت شخصی سازی نداشته و از بهترین آن ها می توان به اف اچ جی ۱۸ و اس ام آر اس اشاره کرد.

بهترين تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته پیستول

اسلحه های پیستول اغلب قدرت کمتری در مقایسه با سایر سلاح های بازی دارند و جزو اسلحه های جایگزین در صورت نبود اسلحه اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. اسلحه های پیستول هیچ کدام برد بالایی نداشته و تنها برای درگیری های نزدیک استفاده می شوند.
در بخش سلاح های پیستول، بهترین اسلحه مربوط می شود به رنتی، شورتی و ام دبیلیو ۱۱.
اسلحه های پیستول اغلب قابلیت شخصی سازی کمتری دارند و تنها در صورت ضرورت مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

قوی ترین تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته های مختلف را برایتان عنوان کنیم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.
قبل از هر چیزی بهتر است چندین بار بازی انجام داده و اسلحه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. برخی از افراد ترجیح می دهند، بیشتر از فاصله نزدیک با دشمن درگیر شوند که در این صورت می توانند تفنگ های دسته SMG یا Shotgun را استفاده کنند. در این بین اگر درگیری های متوسط رو به بالا دارید، تفنگ های LMG و Rifel می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.
جهت مشاهده مطالب بیشتر در رابطه با بازی کالاف دیوتی میتوانید به سایت گیفت ارزان مراجعه کنید.
اگر می خواهید به دشمن نزدیک نشده و از دور درگیر شوید، بهترین انتخاب برای شما اسلحه های دسته Snipe و همچنین Marksman هستند.