بهترین تور اکسپو دبی

بهترین تور اکسپو دبی

 عجیب و جذاب مسافران خود را سورپرایزمی‌کند. این شهر در کشور امارات قرار دارد و یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در دنیا محسوب می‌شود. دبی با فراهم کردن جاذبه‌های گردشگری، تفریحات سرگرم کننده، هتل‌های لوکس و مجلل و… توانسته خود را به‌عنوان قطب گردشگری خاورمیانه و جهان به‌خوبی نشان دهد. یکی از اتفاقات بزرگی که قرار است در دبی انجام شود، اکسپو ۲۰۲۰ است؛ البته این رویداد را به‌خاطر کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با اکسپو با ما در این مطلب همراه باشید.

اکسپو دبی

اکسپو به زبان انگلیسی یعنی نمایشگاه؛ اکسپو دبی یک نمایشگاه بین‌المللی در دبی است که از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. این نمایشگاه را به مدت ۱۸۱ روز با حضور ۱۹۲ کشور برگزار می‌کنند. اکسپو یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان به‌شمار می‌آید.

در این نمایشگاه می‌توانید فرهنگ، غذاها، فناوری روز دنیا و… را به‌خوبی ببینید. مردم در این نمایشگاه گردهم می‌آیند تا بتوانند با یک‌دیگر بهتر ارتباط برقرار کنند. این گردهمایی بزرگ‌ترین دورهمی جهان محسوب می‌شود. در این مدت تور دبی، تور اکسپو دبی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آفر تور دبی آژانس‌های مسافرتی شده و فروش فوق‌العاده‌ای داشته است.


هتل های دبی

هتل‌های دبی را می‌توان جزو جاذبه‌های گردشگری این شهر دانست. بی‌شک یکی از مهم‌ترین زمینه‌های سفر مسافران با تور دبی به این شهر جذاب و دیدنی، هتل های دبی هستند. حال ما قصد داریم هتل های نزدیک به محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی را به شما معرفی کنیم.

هتل کورت یارد بای ماریوت دبی گرین کامیونیتی

هتل کورت یارد بای ماریوت دبی یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به اکسپو دبی است که می‌توانید در تور اکسپو دبی رزرو کنید. این هتل چهار ستاره از بهترین هتل های دبی به‌شمار می‌رود. هتل کورت یارد فاصله کمی با فرودگاه بین‌المللی دبی دارد؛ بعد از رسیدن به دبی با چند دقیقه ماشین‌سواری می‌توانید به محل اقامتتان بروید و استراحت کنید.

هتل کورت یارد بای ماریوت خدمات بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌دهد. از خدمات این هتل می‌توان به سونا، سان لانجرز، استخر، گلف، بدنسازی، سرگرمی ورزشی کودکان، تراس حمام آفتاب اینترنت سالن و اینترنت اتاق اشاره کرد. دیگر خدمات این هتل نظیر خشک شویی، ماساژ، سرویس اتاق، وی لن، تلویزیون، صندوق امانات، پارکینگ، هواساز اتاق، زمین بازی، صرافی، پذیرایی صبحانه ناهار شام، صبحانه و ناهار استخر رو باز، استخر بچه ها و… هم وجود دارد که مسافران می‌توانند از همه این خدمات به‌صورت رایگان استفاده کنند.

هتل رادیسون

هتل رادیسون یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری اکسپو دبی است. این هتل در یکی از بهترین مناطق دیره کریک دبی واقع شده و می‌توانید با رزرو آن یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه کنید. هتل رادیسون از محبوب‌ترین هتل های دبی محسوب می‌شود. هتل رادیسون با ۲۸۸ اتاق امکانات کم‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌دهد. در ساختمان این هتل خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، زمین گلف به فاصله ۳ کیلومتر، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری، اسکواش، خدمات اینترنت، رستوران، درخواست امکانات در داخل اتاق، سرو صبحانه در اتاق، پکیج ناهار برای پیک نیک، غرفه اسنک، منوهای رژیمی (در صورت درخواست)، غذای کودک و بوفه ویژه کودکان وجود دارد.

امکانات رفاهی هتل رادیسون دبی

امکانات این هتل به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. از دیگر امکانات هتل رادیسون دبی می‌توان به سونا، سالن بدن‌سازی، مرکز اسپا و سلامتی، ماساژحمام ترکی، استخر روباز، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، پارکینگ (غیر رایگان)، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، انبارنگهداری چمدان، دستگاه خود‌پردازدر محل، امکانات و خدمت رسانی دربان هتل، چک این چک اوت اختصاصی، کمد قفلدار، باغ، تراس، کتابخانه و تراس آفتاب‌گیر اشاره کرد.

خدمات نگهداری نوزاد و کودک، محل بازی کودکان، سرگرمی‌های عصرگاهی، زمین سر پوشیده رایگان برا کودکان، زمین بازی کودکان رو باز، شبکه‌های تلوزیونی ویژه کودک امکانات ویژه برای معلولان، اتاق‌های مناسب خانواده، امکانات اتاق درجه یک، سوئیت مخصوص عروس و داماد، آسانسور، اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق ویژه سیگار، دستگیره کمکی در سرویس بهداشتی و… هم در هتل رادیسون وجود دارند.

برنامه‌های اکسپو دبی

این نمایشگاه در نظر دارد روزی ۶۰ نمایش از موضوعات مختلف نظیر آتش بازی، آکروبات، مد، اپرا، تئاتر، اجرای زنده کمدین، شعر وشاعران، کارگاه‌های آموزشی و… داشته باشد. این نمایشگاه برای عاشقان فناوری یکی از بهترین مکان‌های دنیاست؛ زیرا در این نمایشگاه به‌روزترین تکنولوژی‌ دنیا را خواهید دید.