تابلوهای تبلیغاتی چه تاثیری بر فروش دارند؟

تابلوهای تبلیغاتی چه تاثیری بر فروش دارند؟

رقابت در بازار باعث شده است کسب و کارها از ورژن سنتی خود فاصله بگیرند و راه‌های جدیدتری را برای افزایش مشتری امتحان کنند. تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه های تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. تابلو روان، تابلو ال ای دی ثابت و یا تلویزیون‌های شهری نتایج کم نظیری در جذب مشتری داشته است. اگر به فکر یک تبلیغات خوب هستید این مقاله را دنبال کنید.

فروشگاه پارساتابلو – تولیدکننده انواع تابلو های روان led و تلویزیون های شهری

بازار رقابتی کسب و کارها

اگر شما هم یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید حتما فشار زیاد رقابت را احساس کرده‌اید. کسب و کارهای کوچک و متوسط معمولا بازار قابل دسترسی دارند و جایگاهشان در بازار متزلزل است. سهم بازار در این نوع کسب و کارها کم است، مشتری وفادار کمی دارند و سرمایه لازم برای شروع این نوع کسب و کارها نسبتا کم است. پس ممکن است در چند قدمی مغازه و دفتر شما، کسب و کاری مشابه شما ایجاد شود و جایگاه و درآمد شما را به خطر بیندازد. در این شرایط حتما شما هم به این فکر افتاده‌اید که حجم مشتریان خود را بالا ببرید.

رقابت بر سر دیده شدن

هر کسب و کاری در بازار رقابتی نیاز به دیده شدن توسط مشتریان بالقوه دارد. اگر در این بازار به چشم مشتریان بازار دیده نشوید در همان خط استارت مسابقه از رقبای خود جا می‌مانید. کسب و کارهایی که می توانند مشتری را به سمت خودشان بکشانند موفقیت های خیلی زیادی هم بدست می‌آورند. برای دیده شدن و موفقیت نیاز به تبلیغات بهینه دارید. بسیاری از کسب و کارها از تلویزیون‌های شهری برای تبلیغ استفاده می‌کنند تا در معابر پر ازدحام دیده شوند.

تابلو تبلیغاتی کمک می کند دیده شوید

مشتری شما بین چند کسب و کار مشابه شما را انتخاب می‌کند. پس باید نظرش را جلب کنید. زمانی که فردی در یک خیابان به دنبال یک خیاطی می‌گردد، حتما تصمیم به خرید دارد. تصور کنید از بین چندین خیاطی یک تابلو جذاب ببیند که یک خیاطی را معرفی می‌کند. طبیعتا انتخاب این فرد همین خیاطی و همین تابلو است.تابلو روان باعث می‌شود نگاه مشتری به مغازه شما جلب شود.

دیدن نمونه کارها تابلو تبلیغاتی در Parsatablo.com

تابلو تبلیغاتی چه تاثیری بر درآمد و افزایش مشتری دارد؟

تابلو تبلیغاتی می‌تواند دیده شدن شما را چند برابر افزایش دهد و طبیعتا درآمد شما را هم افزایش میدهد. تحقیقات نشان می‌دهد یک تابلو تبلیغاتی می‌تواند ۸۰ درصد ورودی شما را افزایش دهد و تعداد بیشتری را به مغازه شما بکشاند. بنابراین اگر در برابر خرید یک تابلو تبلیغاتی مقاومت دارید، حتما نگاهتان را به این تابلوها تغییر دهید. همین تابلوهای ساده و جذاب، موفقیت شما را چندین برابر می کند.

دیدن نمونه کارها تابلو تبلیغاتی در Parsatablo.com

کسب و کارهای مختلف از تابلوهای ثابت ال ای دی، تابلو روان و تلویزیون شهری نتیجه بسیار خوبی گرفته‌اند و تاثیر این تابلوهای تبلیغاتی را بر روی فروش مجموعه خود بخوبی احساس کرده‌اند.

انتخاب بین تابلو روان، تلویزیون شهری یا تابلو ال ای دی ثابت

هرکدام از این تابلوها مزایا و معایب خود را دارند. تابلو ثابت ال ای دی یک تابلو کوچک و جذاب است که امکان تغییر ندارد. این نوع تابلوها در خیلی از کسب و کارها نتیجه عالی داده‌اند. تابلوهای روان امکان برنامه ریزی و تغییر محتوا دارند. امکان تغییر متن، افکت متن یا هرچیزی در این تابلو وجود دارد که برای کسب و کارهای کوچک مزیت بزرگی است. تلویزیون‌ شهری برای کسب و کارهای بزرگ یک انتخاب ایده‌آل است. تلویزیون شهری امکان نمایش هر نوع تیزی را دارد. حتی می توانید در این نوع تابلوها فیلم پخش کنید. هرکدام از این تابلوها با توجه به کسب و کار شما، بودجه تبلیغاتی مجموعه، محیط بازار شما و سلیقه مشتریانتان می تواند برای شما مفید باشد.

کارگاه تولیدی پارسا تابلو

خرید تابلو تبلیغاتی

تهیه یک تابلو تبلیغاتی به نظر کار سختی است. اما این روزها به راحتی امکان پذیر است. مجموعه پارساتابلو با مشاورین تخصصی در این زمینه کمک می‌کند به راحتی هرچه تمام‌تر دقیق‌ترین تابلو را انتخاب کنید. انتخاب نوع تابلو، محتوای تبلیغاتی تابلو و حتی رنگ های تابلو نیاز به یک نظر کارشناسانه دارد که بهتر است از مشاورین این مجموعه کمک بگیرید.

دیدن نمونه کارها تابلو تبلیغاتی در Parsatablo.com

چرا پارساتابلو؟

۱۵ سال تجربه در این بازار و بیش از ۵ سال تجربه مشاوره اینترنتی باعث شده است پارسا تابلو از پیشگامان این حوزه باشد. خرید از یک تولید کننده همیشه اطمینان بیشتری برای مشتری ایجاد میکند. لازم نیست این تجهیزات را از واسطه و با قیمت بالاتری بخرید. از طرفی تجربه بالا این مجموعه، ریسک این فرایند را برای شما به کمترین حد ممکن می رساند تا با خیالی کاملا راحت انتخاب کنید و نگران چیزی نباشید. بیش از ۲۰۰۰۰ نصب موفق تابلو در کشور جای هرگونه نگرانی را از مشتریان پارسا تابلو گرفته است. ۲ سال گارانتی تابلوهای تبلیغاتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش چیزی نیست که مشتریان پارساتابلو بتوانند به راحتی از آن بگذرند. اگر می خواهید شما هم جزئی از جامعه بزرگ مشتریان پارساتابلو باشید با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره عالی این مجموعه بهره‌مند شوید.