تا دقیقه ۲۵ ؛ سپاهان صفر – پرسپولیس یک/ یک خودی به زردها گل زد

تا دقیقه ۲۵ ؛ سپاهان صفر – پرسپولیس یک/ یک خودی به زردها گل زد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر به میدان رفت.

سپاهان هم با پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو، علی قربانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو به میدان رفت.

محمد دانشگر از سپاهان کارت زرد گرفت.

دیدار حساس دو تیم در زمین باکیفیت و حضور هواداران آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی یکدیگر پرداختند. در مهمترین اتفاق دقایق ابتدایی فرشاد احمدزاده توپ برگشتی ناشی از ضربه کرنر را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که توپ با اختلاف اندکی از کنار تیر عمومی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰ نفوذ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان با حرکت تنه به تنه سیاوش یزدانی همراه شد و دو بازیکن در شرایطی وارد محوطه شدند که یزدانی دست حریف را در اختیار داشت و به خاطر خطا روی عمری بیژن حیدری اعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه را گولسیانی بازیکن سابق سپاهان در دقیقه ۱۲ به گل نخست بازی تبدیل کرد.

بعد از این گل سپاهانی ها تلاش کردند با افزایش فشار روی دروازه پرسپولیس گل خورده را جبران کنند اما حملات آنها آنقدر زهردار نبود که بتواند خطر جدی برای سرخپوشان داشته باشد. 

ادامه دارد…