تدریس خصوصی زبان انگلیسی متناسب با دوره های فشرده

تدریس خصوصی زبان انگلیسی متناسب با دوره های فشرده

برنامه مناسب جهت دوره های فشرده

علیرغم انگیزه ها و اهداف گوناگونی که در زمینه ثبت نام در دوره های فشرده و گروهی و همچنین برخط یا آنلاین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در قیاس با دوره های مشابهی که توسط آموزشگاههای معتبر ارائه میشوند وجود دارند, بدون شک یکی از مهمترین نکات مثبتی که میتوان در ارتباط با کلاسهای تک یا دو نفره به آنها اشاره داشت مقوله صرفه جوئی در زمان ونحوه پیشرفت کلاسها میباشد. مسلما برای بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل و همچنین مهاجرت و یا شرکت در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در کنار نگارش مقاله و ثبت نام در آزمونهای سنجش بین المللی توانش زبان از قبیل آیلتس و تافل را دارند, حداکثر میزان بهره وری در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن از اهمیت بالائی برخوردار میباشد. اگر شما هم قصد فراگیری گرامر مقدماتی تا پیشرفه را دارید و یا مایل هستید تا به مهارتهای خود در زمینه مکالمه روان با دیگران بپردازید میتوانید از طریق شرکت, تمرین, و مطالعه در کلاسهای فشرده با تعداد فراگیران کمتر به پیشرفت بهتری در برابر کلاسهای شلوغتر دسترسی داشته باشید. در دوره های آموزش زبان انگلیسی فشرده در برابر دوره های آموزشی گروهی مسلما ریتم و سرعت مطالعه و مرور مطالب به نحو چشمگیری سریعتر میباشد و کتابهای آموزشی در زمان کوتاهتری به پایان میرسند. میتوان با شرکت در دوره های فشرده آموزشی که برای دانشجویان در سطوح مبتدی و متوسط و حتی پیشرفته تدوین شده و شامل دهها ساعت مکالمه و مرور فایلهای صوتی و تصویری و کمک آموزشی میباشند به آنها بهتر کمک کرد تا به اهداف تحصیلی علمی خود در حداقل زمان ممکن دست یابند.

بخش آموزشی و فراگیری

اما نکته دیگر این است که در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی که بصورت حضوری و یا با استفاده از امکانات آنلاین یا برخط دائر میباشند به چه اهداف آموزشی میتوان دست یافت؟ عموما در چنین دوره های فشرده که با شرکت یک یا حداکثر دو نفر به انجام میرسند میتوان این انتظار را داشت که شرکت کنندگان با هزاران لغت و واژگان مصطلح و کاربردی جهت مکالمات روزمره و همچنین بخش نگارش و گرامری سطوح مقدماتی تا پیشرفته مواجه خواهند شد و آنها را به خاطر خواند سپرد. این اصطلاحات کاربردی و روزمره مورد استفاده گویشوران بومی قرار گرفته و فراگیری آنها در حافظه بلندمدت بسیار سودمند میباشد. عبارت جالبی بین معلمین زبان وجود دارد که به مرور که شما از سطوح مقدماتی به متوسط و بالاتر حرکت میکنید برای سهولت و تسلط بیشتر در امر یادگیری بهتر است تا در زمینه و فضای آموزشی انگلیسی فکر کنید تا جملات بهتر و روانتری هم بر زبان شما و همچنین در هنگام نوشتن جاری گردند. در دوره های فشرده آموزشی شما همچنین در معرض فیلمها و سریالها و فایلهای صوتی و تصویری از مکالمات روزمره و داستانهای خبری قرار میگیرید تا با محتوای زبان کاربردی روز جهان کاملا آشنا باشید و کسب تجربه نمائید. پس از پایان موفقیت آمیز دوره های فشرده که میتوانند حدودا بین شش تا دوازده ماه ادامه داشته باشند شما قادر خواهید بود با آمادگی و اعتماد به نفس در آزمونهای آیلتس و تافل هم جهت ادامه تحصیل و پذیرش دانشگاهی ثبت نام نمائید.

قسمت گرامر و نیازمندیها

حتی چنانچه ثبت نام و حضور شما در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی به مفهوم آغاز راه یادگیری شما در چهار مرحله از مهارتهای درک مطلب شنیداری و کتبی به همراه نگارش و مکالمه از سطوح کاملا مقدماتی میباشد ولی لطفا نگرانی به خود راه ندهید چون عموما در این نوع کلاسها شما همراه با آرامش و اعتماد به نفس با صرف حدودا چهار ساعت آموزش در هفته به مرور زمان پیشرفت را تجربه خواهید کرد. در دوره هائی هم که بصورت آنلاین یا برخط برگزار میگردند شما با در اختیار داشتن امکانات مناسب رایانه ای متصل به اینترنت میتوانید از سطوح مقدماتی گرامر به متوسطه و سپس پیشرفته نائل آئید. میتوان در این زمینه به نکات کلیدی زیر جهت توفیق هر چه بیشتر در کلاسها اشاره داشت:

انجام تحقیق کافی جهت پیدا کردن اساتید مجرب و با رزومه آموزشی

استفاده از جدیدترین و بهترین متدهای تدریس موجود در بازار

دانلود و پیاده سازی برنامه های کمک آموزشی جهت تقویت مکالمه

تدوین جدول زمانبندی مشخص جهت ارزیابی پیشرفت در مهارتهای چهارگانه

یادداشت برداری از نکات گرامری در کلاسها و مرور آنها پس از اتمام جلسات

عدم ترجمه جملات و اصطلاحات و ضرب المثلها در ذهن به صورت کلمه به کلمه هنگام تمرین و صحبت در کلاس

بررسی میزان واژگان فراگرفته شده در کلاسها و به خاطر سپردن آنها