ترس از سگ دلیلی شد تا ملیونر شوم

ترس از سگ دلیلی شد تا ملیونر شوم

از کودکی همیشه از سگ ها ترس زیادی داشتم و همین ترس از آنها باعث میشد زیاد در مورد سگ فکر کنم، بعدها به این فکر افتادم که بر ترسم غلبه کنم و به همین خاطر سگ را بعنوان حوزه فعالیتم انتخاب کردم و این راه نه تنها به من نشان داد سگ ها اصلا موجودات ترسناکی نیستند بلکه من را به ثروت کلانی رساند که کسی فکرش را هم نمیکرد.

سگ جیبی

کاملا مشخص است که اندازه کوچک سگ جیبی آنها را بیشتر حساس می کند. به این معنا که سگ های جیبی یا Teacup نیاز به مراقبت خاصی دارند و می بایست با در نظر گرفتن مسائل زیادی به آنها خوراک بدهید و آنها را تمیز کنید. ویژگی حساس بودن این نوع سگ ها آنها را بیشتر به یک نوزاد شبیه می کند. بنابراین تا زمانی که اولین واکسن برای آنها مجاز شود می بایست با دقت از آنها مراقبت کنید.

برای جلوگیری از بیمار شدن سگ های کوچک، مهم است که آنها را گرم و از محیط های شلوغ دور نگه دارید، مثلا از محیطی که سگ های زیادی در آن هستند. خوارک دادن به این سگ های کوچک هم کمی متفاوت است؛ از آنجایی که شکم این سگ ها نیز کوچک است می بایست مقدار خوراک کمتری را در چند ساعت به آنها بدهید.

سگ سرابی

زادگاه سگ سرابی یعنی شهر سراب که در آذربایجان شرقی واقع شده است یک منطقه کوهستانی و سرد است. به همین خاطر این سگ یک نژاد قدرتمند و سرسخت می‌باشد.

نژاد سگ سرابی (ماستیف ایرانی) یک سگ کوهستانی و جان سخت و مقاوم است و آمادگی کامل برای هرگونه شرایط و آب وهوایی را دارد.

البته این سگ آب و هوای متعادل را دوست دارد و شرایط آب  هوایی سرد را به خوبی می تواند تحمل کند. ولی ممکن است زندگی کردن در آب و هوای گرم برای این سگ کار سختی باشد.

سگ هاسکی

گوش های سگ هاسکی حالت مثلثی و تیز دارد مثل بقیه نژاد های سیبری رنگ چشمشان آبی است و چشم ها با دورنگ نیز دیده شده. موهای بین پنجه هاسکی باعث سهولت در راه رفتن روی برف و یخ می‌شود. لایه پایینی این موها زمخت و زبر قسمت بیرونی نرم و لطیف است. گفته می‌شود هاسکی تحمل دمای ۶۰- درجه را به راحتی دارد.

هاسکی سگی بازیگوش است ولی در عین حال آرام. سگ باهوشیست، اجتماعی و دوست داشتنی و همینطور با محبت. با اینکه بسیار پرانرژی است به خصوص در تولگی، ولی سگ فرمان برداری است و به خوبی می‌تواند با کودکان رابطه برقرار کند. خیلی کم پارس می‌کند در نتیجه به عنوان یک نگهبان در نظر نگیرید.