ترغیب شدن پوگبا برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد

ترغیب شدن پوگبا برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که وارد سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد شده است و پیش از این شایعاتی درباره احتمال پیوستنش به تیم‌هایی همچون رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن و حتی بحث بازگشتش به یوونتوس مطرح شده بود، ممکن است به حضورش در این تیم برای مدت طولانی‌تری ادامه دهد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ پل پوگبای 28 ساله تحت‌تأثیر عملکرد مدیران باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر قرار گرفته که توانستند بازیکنان باتجربه‌ای همچون کریستیانو رونالدو و رافائل واران را در کنار جیدون سانچوی جوان به خدمت بگیرند، برای همین حالا برای تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی ترغیب شده است.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های این هافبک فرانسوی 9 ماه پیش گفته بود بهتر است پل پوگبا از منچستریونایتد جدا شود، اما حالا این بازیکن که فصل جدید را رؤیایی شروع کرده و در چهار بازی لیگ برتری هفت پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، از تمدید شدن قراردادش استقبال می‌کند. در حال حاضر مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما هنوز تصمیمی از جانب پوگبا گرفته نشده است.

پوگبا که اخیراً در مصاحبه‌ای از رابطه خوبش با اولگنار سولسشایر سخن گفته بود، تاکنون در 203 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار 38 گل زده را از خود بر جای گذاشته است.

اخبار ورزشی