ترکیب تیم ملی کاراته بانوان کامل می‌شود/ گلشادنژاد جایگزین شد

ترکیب تیم ملی کاراته بانوان کامل می‌شود/ گلشادنژاد جایگزین شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا آذرماه برگزار خواهد شد. با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو تیم ملی کاراته در هر دو بخش آقایان و بانوان پیش از اعزام به این مسابقات، رقابتهای بین المللی روسیه را تجربه خواهند کرد.

تمرینات تیم ملی کاراته برای حضور در این دو رویداد آغاز شده و با تصمیم کادر فنی سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم و لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم برای حضور در این دو رویداد مهم تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. تنها ابهام این ترکیب خالی ماندن وزن ۶۱- کیلوگرم بود که این خلأ نیز بعد از رقابت‌های امیدهای جهان در ترکیه رفع خواهد شد.

مربیان تیم ملی در تلاش بودند تا نظر رزیتا علیپور ملی پوش باسابقه را برای حضور در این مسابقات جلب کنند که ولی اعلام داشته تصمیمش برای دوری از تیم ملی جدی است. بر همین اساس هم کادر فنی تیم ملی طبق تصمیمی که از قبل گرفته بود، «آتوسا گلشاد نژاد» را جایگزین وی کرد. این کاراته کای جوان و با آتیه اکنون در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال است و هفته آینده جهت حضور در مسابقات جهانی عازم ترکیه می‌شود.

وی که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تاشکند صاحب مدال طلا شده، بعد از پایان این رقابت‌ها و بازگشت به تهران، به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه خواهد شد تا زیر نظر ارباب

‌مسابقات بین المللی روسیه از ۳ الی ۶ آذر و رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ نیز از ۲۵ الی ۲۹ آذرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

منبع : مهر